'ÜCRETSİZ TANITIM'
Merhaba ufacık bir spoiler ile geldim. Tesadüf eseri denk gelip izlediğim mini kore filmini sizlere de sunmak istedim.Ji Soo yu bir çok dizide izledim;
moon lovers ,doctors, sassy go go, angry mom,  one way trip, fantastic, weightlifting fairy kim bok joo, strong woman do bong soon, bad guys2, my first first love,
dizilerinden aşinayım kimi zaman kötü rol kimi zaman eğlenceli roller alıyor dizi ve film sektöründe ne kadar kötü rollere bürünse de sevenleri şimdiye kadar hiç azalmadı.😆😆 Bazı karakterlere kötü rol oynadığında bir anda sinir olunuyor veya sevmiyoruz ama bunda iç öyle olmadı bence tek bende değil herkeste aynı ahahahh. Neyse gelelim diziye..
Bölüm Sayısı:3
Bölüm Süresi:8dakika
Yayın tarihi:11 ekim -13 ekim 2015
Oyuncu:  
-Başrol-
Ji Soo ( Yong)
Amelia Tantono (Lia)

Konusu:
 Kore de üniversite öğrencisi olan Endonezyalı müsliman kız  Lia ve babası ile yemek yapan ,yemek yapmayı çok seven aynı zamanda Lia dan hoşlanan koreli çocuk Yong . Lia yı etkilemek için elinden geleni yapıp pes etmiyor. Lia için " helal" ürünler alıp defalarca yemek yapıp götürüyor. Kore de görüşlere saygı gösterildiğini ne olursa olsun diğer insanlar gibi değer verildiğini anlatmışlar.



Bence,çok kısa süreli olmuş 3 bölüm olsa bile süreleri uzun olabilirdi. Yada komple film 10 bölümlük bir şey olabilirdi keşke öyle olsaydı. Fakat ufakta olsa düşüncelerini dile getirmişler ifade etmişler çok hoşuma gitti. 🤭Biraz geç karşılaşsam da güzeldi beğendim. Tek kusuru kısa olması yani dizileri toplasan 30 dakika ediyor. 🤣🤣🤣Neyse insanların düşünüp ufakta olsa böyle bir şey sunmaları çok hoş bir düşünce olmuş. Bir daha yaparsanız  daha uzun bekliyorum yani 30 dakikalık dizide ne bileyim 😋🤣🤣

10 Yorumlar

  1. Çok güzel bir konusu varmış ilk defa görüyorum 😍

    YanıtlaSil
  2. Tatlı bir diziye benziyor, görmemiştim. Arada mini dizi izlemek istiyorum, o zamanlar için aklımda olsun. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hatta bakmadıysan ma boy da güzel tavsiye ederim 😘

      Sil
  3. İzleyip çok beğendiğim bir diziydi😍

    YanıtlaSil
  4. Bir türlü izleyemediğim bir dizi. Belki zamanı gelmiştir artık :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.