Merhabaa sevgili okuyucularım. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Bu gün rastgele başladığım bir filmi sizlere sunmaya geldim. Aslında filmin adı değişik geldiği için başlamak istedim. Fakat izleyince beğendim. 🤣 Çok eğlenceli bir diziydi. Özellikle de karakterlerin hareketlerine baya güldüm 😆😆. Benim gibi romantik, komedi dizileri sevenlerr toplaşsın ozamaannn🥰

DİZİ ADI: MY MR. MERMAID

İLK YAYIN TARİHİ:30 TEMMUZ 2017

SON YAYIN TARİHİ :24 AĞUSTOS 2017

BÖLÜM SAYISI :36

TÜR:SPOR,ROMANTİK, KOMEDİ, AŞK



 OYUNCULAR;

>Yun Duo / Tan Song Yun
>Tang yi Bai / Dylan Xiong
> Qi Rui Feng / Huang Sheng Chi
> Xian Yang Yang / Wang Zi Xuan
> Lin Zi / Zhang Jun Ning
>Cheng Mei / Cao Xi Yue
>Lin Sang / Xin Rui Qi
> Ouyang Heng / Pang Han Chen
KONUSU;
Geldik konuyaaa, Tang yi Bai, Qi Rui Feng ve Ouyang Heng önceden çok yakın arkaşlardır ayrıca yüzücüdürler. Bu grubun içinde Lin Sang da vardır herkes onu kardeş görür ama o Tang yi Bai den hoşlanır ve bunu ona söyler ama olumlu dönüş olmamıştır. Tang yi Bai Lin Sang yüzünden 4 sene önce yüzme  yarışlarını bırakır. O gün bir kızı nehirde kurtarır ve kaderleri yazılır. 4 sene sonra tekrar yarışlara katılan Tang yi Bai kurtardığı kızı yani Yun Duo yu tekrar kurtarır. Böylelikle bir maceraya başlamış olurlar..

          

Yaniii Tang Yi Bai ve Yun Duo birbirlerini severler. Yun Duo muhabirdir. 4 sene öncede Tang yi Bai Yun Duo yu boğulurken kurtarmıştır.
Yun Duo Qi Rui Feng in oyunu sayesinde Tang yi Bai in evine taşınır ve onun ailesiyle yaşamaya başlar. 


Gıcık olan sinsi Lin Zi  da Yun Duo yu almak için elinden geleni yapıyor  valla. 🤣 Yun Duo ile tanışmaları çok normal oldu aslında iyi niyetle yardım eden Yun Duo nun peşini bırakmadı sadece. Yalan söyledi, zenginliğini sakladı, kızı ben seni kurtardım diye kandırdı say say bitmez hiç sevmedim. 🤣🤣

Lin Zi yı seven ise Yun Duo nun en yakın arkadaşı Cheng Mei dir. Gerçek kimliğini bilir ama kimseye söyleyemez. Çünkü Lin Zi istemiştir. Kızda Yun Duo uzaklaşın diye ona hile yapmıştır. Birde en yakın arkadaş olacak. Neyseki sonradan barıştılar. 🤣🤣



Benim en sevdiğim çok tatlı olan bir çift haahhaha. Halleri tavırları aşırı derecede komik Qi Rui Feng ve Yang Yang çifti filmin sonunda açılmasaydı keşke birbirine önceden olsaydı daha eğlenceli olurdu diye düşünüyorum. 

Bunlardan sonra ise 4 sene boyunca hoşlandığı kızın uyanmasını bekleyen Ouyang Heng i takdir ediyorum. Ne kadar olayı bilmeden fevri davransada olsun. Lin Sang da keşke sanıldığı kadar masum olsaydı...  Herşeyin başı sensin 🤣🤣🤣

Dizinin son bölümlerine doğru herşey ortaya çıkınca çok rahatladım. 😆😆Mutlu sonla bitiyor. Kesinlikle izlemelisiniz, oyuncular cuk diye oturmuş karakterlere yani. Rastgele izlemiştim ama gerçekten hiç pişman olmadım.
Yun Duo ve Tang ti Bai in aksiyonlu, komik, maceralı bir aşk hikayesi diyebilirim. İlk defa böyle konusu olan bir dizi izledim aslında klasik gibi duruyor konu ama dizide farklı şeyler de var. Ben anlatmadım anlamı kalmaz sonra 😆 izleyin diyorum, hiç pişman olmazsınız zira ben olmadıımmm.. Iyi seyirler 🌸❤️






14 Yorumlar

  1. Tam dizi ararken yazıyı gördüm merak ediyorum izlemeye başladım teşekkür ederim ��❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Çin dizilerine ilgim olmasa da konusu güzelmiş😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izle bende daha çok kore dizisi izlerim ama bu ara Çin dizisine sardım😆

      Sil
  3. The plot sounds so interesting! I'm glad you've been enjoy it lately!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It could be fun for you. You should watch the show. 💫

      Sil
  4. Romantik,komedi severler toplaşsın dediğin an beni kendine çektin canım! :D
    Henüz 1 tanecik Çin dizisi izledim, bunu da listeye ekliyorum. Bu aralar eğlenceli bir şeyler arıyordum çünkü. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah valla iyi yaptın ekledin. Çünkü çok komik anlar var kesin beğenirsin ❤️❤️

      Sil
  5. Sanırım bu diziyi izlesem iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  6. Çin dizileri ayrı bir eğlenceli oluyor. Romantik komedi sevenlerden olduğum için tabi ki de ekledim listeme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy sorma kore izlerken bir izleyim iki izleyim derken konu nerelere gitti 🤣🤣🤣🌸

      Sil
  7. Tatlı bir diziye benziyor. Bu ara Çin dizilerine sardım, hemen alıyorum listeye. Teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.