'ÜCRETSİZ TANITIM'                                                                                                                     
Merhaba arkadaşlarr. Bugün sizlere dizi önerisi (öneri denirse tabi) ile geldim. Beğendiğim ama hüsrana uğradığım bir dizi oldu. Öneri olarak yazsam sonunu görünce bu ne yaa dediğim bir dizi olduğu için tam bir fiyasko oldu sizler içinde öyle olur mu bilemiyorum . O yüzden öneri olarak gelmedim merak edenler için anlatmak istiyorum.
                                                   CHEESE İN THE TRAP
Bölüm Sayısı: 16
İlk - Son yayın tarihi: 4 Ocak / 1 Mart 2016
Uyarlama: SOONKKİ 
Tür: Romantik,Dram 
 Ana Karakterler:
Yoo-Jung / Park Hae-Jin
Hong-Seol / Kim Go Eun
Baek In-Ho /Seo Kang-Joon
Baek In-Ha / Lee Sung-Kyung
Konusu:
Çok fazla spoiler vermek istemiyorum asında ama diziyi anlatacağım. Dizi zengin kız fakir oğlan konulu meşhur bir şekilde. Yoo Jung okulda işletme okuyan şirket sahibi babası olan çok zeki ama gizemli bir karakteri olan okulun yakışıklı kıdemlisi. Hong Seol ise fakir bir ailenin kızı kendi çabaları ile hem çalışıp hemde okulda burslu okuyan zeki bir öğrencidir. Hayatı Yoo Jung'a aşık olduğundan sonra karmaşık hale gelir. Baek ın ho ve Baek ın ha abla kardeştir ve zamanında Yoo Jung ile beraber aynı evde büyümüşlerdir. Fakat işler sarpa sarar hale geliyor.

Çok anlatmayım olayları izleyin yinede gerçekten çok güzel ilerleyen bir dizi idi fakat sonu beni hiç tatmin etmedi.Alakasız şekilde biten ve 2. sezonu olmayan bir dizi olmuş ve araştırdım sonuçlara göre bazı dizi bölümleri kesik olduğu için kendilerini suçsuz olduklarını savunan yazılar paylaşmışlar. Ayrıca dizi bitiminde yine bir yığın tepki aldıkları için ek bölüm yayınlayacaklarını dile getirmişler ama bu ek bölüm filmin sonu değil baş rol oyuncularının sahnelerinin derlemesi olacağını beyan etmişler. Bu yazıya da çok tepki almışlar bence gayet haklı bir tepki olmuş. İnsan dizi sonu için ek bölüm paylaşır.

Hatta öyle yazılar var ki filmin konusunun bir anda değiştiğini ve başrol oyuncusu Yoo Jung karakterini set arkasında dışlamışlar,yemeğe çağırmamaya başlamışlar hatta son zamanlarda sete bile çağırmıyorlarmış. Set arkasında olan olayları diziye yansıttılar gibi söylemler de geziyor. Diziyi Çine sattıkları da söyleniyor bu yüzden filmin sonunu hemen getirdiklerini söylemişler.

Zamanında izlemiş olsaydım kesin bende yorum atardım hahaahah. Dizide Baek in ha nın neden saçma bir şekilde Yoo Jung'a karşı hareket ettiğini tam olarak anlatmamışlar. Kız bir anda delirip atağa geçiyor gibi oldu ama sanırım anladığım kadarıyla onu seviyormuş. Yani eğer yanlış anlamadıysam. Filmin sonu zaten tam bir klişe siz hiç gelen mail ile biten bir final gördünüz mü ? Hiç bir şey açığa kavuşmamış iken  ben şahsen hiç görmedim. Sırf sonu için önermem diziyi her şey daha güzel olabilirdi hahahhah.Tam bir klişe ,fiyasko,saçmalık daha ne sayılır bilemiyorum. Dizi netflix de yayınlanmış birde ama ben KoreanTürk den izledim. Netflix'e gidecek kadar aman aman güzel bir dizi değildi bence. Sonu öyle olmasa biraz daha uzatıp her şeyi açığa kavuştursalar dı 10/10 puanlık dizi olacaktı gözümde.
İzleyenler olduysa yorumlarınızı bekliyorum sizler neler düşünüyorsunuz?


9 Yorumlar

  1. Katılıyorum, sonu gerçekten fiyaskoydu ama en sevdiğim dizilerden biri. Kaç kere izledim yine de izlerim 😍 Filmi sırf oyuncular için izlemedim, izlemem de. Bütün karakterler değişti napayım bu filmi. 😬 Yine de izlemek isteyenler bir kez de olsa şans versin derim ben. 😂

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum, sonu gerçekten fiyaskoydu ama en sevdiğim dizilerden biri. Kaç kere izledim yine de izlerim 😍 Filmi sırf oyuncular için izlemedim, izlemem de. Bütün karakterler değişti napayım bu filmi. 😬 Yine de izlemek isteyenler bir kez de olsa şans versin derim ben. 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha izlerim aslında ama sonu daha güzel olsaydı keşkee

      Sil
  3. Sonu gerçekten izleyen herkesi hüsrana uğrattı :/

    YanıtlaSil
  4. Cheese in Trap dizisini izlemedim, yorumundan sonra da izlemem zaten :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.