'ÜCRETSİZ TANITIM'

Merhaba arkadaşlar, nasılsınız? Keyfiniz yerindedir inşallah. Beni sorarsanız ben hayli keyifliyim. Bu gün sizlere çok güzel yeni bir ürün ile geldim. Benim en kullanışlı bulduğum köpük temizleyici içeriği de çok hoşuma gittiği için alıp hemen denemek istedim. Ayrıca kardeşim içinde çok kullanışlı olacağını düşündüm. Kendisinin yağlı bir cildi var ve sivilce oluşumuna yatkın yaşından dolayı çok sık sivilceleniyor . Kendim için değil de daha çok onu düşünerek  aldığım bir üründü . Başlıktan da  anladığını üzere Neutrogena Shooting Clear ürün incelemesi ve yorumunu yapıyoruz bu gün.


Ürünün içinde zerdeçal bulunması benim çok hoşuma giden bir özellik oldu. Bilirsiniz zerdeçal antioksidan bir özelliğe sahiptir. Sadece buda değil zerdeçalın ciltte çok güzel etkileri vardır yaşlanmayı geciktirir ,kolojen üretimini destekler ve maskede kullanıldığında cildi beyazlatır ,leke gidermeye yardımcı olur. Böylesi muhteşem bir ürünü kim olsa kaçırmadan alır diye düşünüyorum.
Ürün incelemesine geçelim şimdi;

                            
  • Soothing Clear Temizleme Köpüğü
Yüz temizleyici ürünlerde köpük yapıda olması cildi yormadan temizlemeye yardımcı olur. Bu özelliği hassas ciltler için kullanılmasını da sağlamış bence çok güzel olmuş. Bu tarz temizleyiciler  tüm cilt tipleri için uygundur ama köpük yapısı olduğu için hassas ciltler ve yağlı ciltler için kolaylık olmuş bunun  sebebi ise sivilceli ve yağlı bir cildiniz varsa yüzünüzü temizlerken yoğun bir ürünü dağıtmak için sürekli baskı uygulayıp cildinizi tahriş etmekle beraber sivilceleri dağıtma gibi büyük bir riske  adım atmış oluyoruz. Ürün kullanıldığında cilt çok yumuşak oluyor pürüzsüz muhteşem bir cilt elde ediyorsunuz. Temizleme sonrası etkisine kesinlikle bayıldım cilt dengeleniyor ve bunu tek seferde bile özle görülür olarak fark ediyorsunuz. Düzenli kullanımda cildin yağ oranını dengeler mi peki bu konuda kesin bir şey diyemem fakat ben çok az kullandım kardeşim günlük düzenli kullanıyor benim kullandığım kadarıyla şakaklarımda hafif yağlanmam vardı ve çok güzel temizlendi ,kardeşimde görülen etkisi de aynı oldu " bakınn pürüzsüz yüzüm varr" diyor 😅😅. Yani bizler için vaat edilen etkiyi çok iyi bir şekilde görüyoruz arkadaşlar.

  • Soothing Clear Yağsız Nemlendirici 
Nemlendirici krem diyemiyoruz çünkü çok minnoş hafif jel bir yapıya sahip. Cilde sürüldüğünde cildinizin dinlendiğini ,nemlendiğini ve rahatladığını hissediyorsunuz. Hafif jel bir yapısı olduğu için ilk görünce " hadi bee" dedim ama tahmin ettiğim gibi olmadı. Bildiğiniz üzere bazı jel yapıda nemlendiriciler tabaka gibi kalıp yada yapış yapış bir his veriyor. Fakat bu o kadar yumuşak ki yapısı cildime sürer sürmez cildim sanki yıllardır aç kalmış canavar gibi hepsini emdi ve pürüzsüz bir yapı bıraktı yüzümde. Ayrıca kardeşimin kullanım etkisi de çok güzel oldu cildi daha canlı ve sağlıklı gözüküyor şu an yağdan dolayı parlayan bir cildi yok. Gözenekleri tıkamıyor cildim nefes aldı gibi hissettim ben. Bu ürün de de vaat edilen etkiyi gördük arkadaşlar.

Ürünleri kesinlikle çok beğendim diyebilirim. Sivilcelenmeye yatkın yağlı cildi olanlar aynı zamanda hassas cilt sahibi olanlar ,bu ürüne kesinlikle şans vermeli. Benim fazla cilt problemim yok fakat aşırı güzel etkisi var tüm cilt tipleri için kullanıla bilir ürünler bence. Sadece yağlı ciltler için sınırlandırılmamalı. Yani güzelim zerdeçalın mucizesinden mahrum kalmayı istemiyorum açık konuşmak gerekirse. Kullandığımda çok güzel etkide aldım böyle faydalı içeriği olan bir ürünün kısıtlı kullanımı olmamalı bence . Umarım silzerde deneyip güzel sonuçlar alırsınız..

                             "Genel olarak ürünler mineral yağ ve sülfat içermiyor."
Sizler deneme fırsatı bulduysanız ne gibi etkiler gördünüz? Yorumlarda buluşalımm...💕
RESİMLER BANA AİTTİR LÜTFEN ALMAYINIZ.

18 Yorumlar

  1. Bu köpük yapılı temizleyicileri merak ediyorum ne zamandır. Özel olarak kullandığım bir sabun yok ama daha çok bitkisel olanları tercih ediyorum. Tanıtım için teşekkürler. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köpük çok güzel çabuk erimiyor cilde uygulandığında dene derim :)

      Sil

  2. Tavsiyen aklıma yattı ama ben yüzüme bir şeyler sürmekten çekiniyorum zira alerjik bir bünyem var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alerjik olması çok sıkıntılı gerçekten bende ısrarla kullan diyemem sana ama çok az denemelisin yada kendin zerdeçal içerikli ürün kullana bilirsin çünkü yatıştırıcı özelliği çok fazla sana yardımcı olacaktır.:))

      Sil
  3. Benim cildim çok hassas bende kesin kızarıklık yapar 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köpük olduğu için yapmaz rahat kullanabilirsin 😅

      Sil
  4. Çok güzel bir. Öneri olmuş semim tavsiyelerine bayılıyorum 😍

    YanıtlaSil
  5. Bu ürünün yorumunu bekliyordum senden çok teşekkür ederim ellerine, kalemine sağlık 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yardımım olmuştur efendim keyifli okumalar:))

      Sil
  6. Canım çok güzel yorumlamışsın. Bayılıyorum böyle samimi anlatmana ellerine sağlık 🌹

    YanıtlaSil
  7. Gülsüm Erdoğdu23 Eylül 2020 16:13

    Zerdeçal gerçekten çok faydalı bir bitki. Bu tavsiyen bir çok kişi için yararlı olacak. Emeğine sağlık 👏

    YanıtlaSil
  8. Eskiden hiç anlaşamazdım Neutrogena ürünleriyle ama son dönemlerde baya iyi ürün çıkardılar😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende kullanmıyordum fazla ama bu dönem onlara da yaradı sanırım :D şu an kullandığım bu ürün gerçekten efsane

      Sil
  9. Bende kullanmaya başladım. Oldukça iyi anlaşıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi anlaşmanıza çok sevindim 😅👍🏻🌸🌸

      Sil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.