'ÜCRETSİZ TANITIM'
Merhaba değerli okuyucumm. Umarım keyfin yerinde ve mutlusundur. Beni sorarsanız bir hayli yorgunum aslında ama güzel dizileri sizlere sunmaktan ve sizlere bir şeyler yazmaktan bir hayli keyif alıyorum. 
Bu ara Netflix de çıkmasını beklediğim kore dizisi vardı ve sonunda yayınlandı. Bende bir çırpıda izleyip bitirdim. Maşallahınızı alırım yani 2 günde bitti çünkü.😅 Şaka şaka kısaydı zaten .Bu ne acaba çıksın da bakım diyerek zili açtım. İlk defa bu tarz konusu olan kore dizisi izledim. Fazla meraklandırmadan anlatmaya geçiyorum...


Dizi adı : The School Nurse Files
Bölüm sayısı : 6
Yayın tarihi :25 Eylül 2020
Baş Rol Oyuncular;
Jung Yoo-mi / Ahn Eun-young
Nam Joo-hyuk /  Hong In-pyo

 Konusu;
Ahn Eun-young okul hemşiresi olarak arkadaş tavsiyesi ile bir okula atanır ve göreve başlar. Eun-young "jöleler-pelteler" şeklinde var olan  canlıları ve insan aurasını görme gücüne sahip bir okul hemşiresidir. Bu jölelerden  veya pelte nedenirse artık bazıları tehlikeli biçimler alıyor ve herkese zarar veriyor. Ahn, gizemli olayların yaşandığı yeni bir liseye atanır. Çevresinde onu jölelerden koruyan özel bir enerji alanı olan öğretmen arkadaşı Hong In-pyo ile birlikte bu gizemli vakaları çözmeye çalışır. In-pyo nun dedesinden miras kalan bu okul iki taraflı bir savaşın mimarıdır aslında bu okulun gücü vardır ve bazı topluluk kuruşları burayı ele geçirmeye çalışır.

Şimdii bence konu sarıyor fakat bir eksiklik vardı dizide tatmin olmadım ben . Yani biraz aşk da isterdim bu sadece üstü kapalı bir hoşlantı gibi oldu enerji alamadım diziden yani. Bir şey esik geliyor izlerken hadi sevgili olun diyorum ya pelteleri patlatıyorlar yada başlarına bir şey geliyor habire.😆  Biraz daha canlı bir hikaye olsaydı kesin çok sevecektim. Tam beklediğim enerjiyi alamadım ama okulda yaşanan olaylar, oradaki öğrenciler vs. kesinlikle çok güzel kurgulanmıştı. Etkileyici ama eksik oldu benim gözümde yani. 
Biraz garip bir dizi olmuş anlayacağınız. Oyuncuları için yani baş rolleri için merak etmiştim ne çıkacak diye ama pek beğendiğimi söyleyemiyorum maalesef. Konusu farklıydı evet ama eksik tam işlenmemiş yarım kalmış bir şeyler. 

İzleyenleriniz var mı bilmiyorum ama bence bakılmasa da olur yani. Ne bileyim kararsız kaldım dizi gerçekten güzel konusu falan değişik hoş olmuş. Ama bir şey eksik yani dizide enerji yoktu.
İzleyin ama güzeldi yine de.(sende karar ver artık) dediğinizi duyar gibiyim .😂😂 Karar size kalmış etkileyici gizem ve aksiyon tarzı bir dizi.

İzleyen olduysa yorumlarını merak ediyorum. Sizler nasıl buldunuz? 

4 Yorumlar

  1. Geçen hafta merak ettim konusunu okuyunca. Ama fragmanı izleyince vazgeçtim. Fazla -çocuksu demek istemiyorum- bir şeydi işte. Tam olarak tanımlayamıyorum. 😂 Pek sarmadı ama belki bir ara göz atarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah valla dediğim gibi bir şeyler eksik garip bir dizi idi bakmasanda olur :D

      Sil
  2. Ben ilk defa gördüm ama daha güzel kore dizileri var sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Dizinin tanıtımı ilgimi çekmişti ama çok fazla eleştirildiğinden izleyesim kaçtı🤣

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.