Merhabaa arkadaşlaarrr🥰 Nasılsınız? Günleriniz nasıl geçiyor? Bildiğiniz gibi ülkemizde ve tüm dünyada bir virüs söz konusu ve bununla baş etmesi bir hayli zor görünüyor. Gün geçtikçe artan vaka sayısı, vefat sayısı ile karşılaşıyoruz ve bunu bilmemize rağmen çok bilinçsizce hareket ediyoruz. Durum böyle iken bizlerin yapması gereken tek şey evde durup kendimizi ve evdeki aile fertlerimizi korumada tutmak. Çok fazla duyduğum şeyler var, vakit geçmiyor, sıkılıyoruz, yapacak bir şey bulamıyoruz tarzında  dert yanan insanlar var lakin bir açıklık getirmek istiyorum bizler modern yaşamın kölesi olmadan önce evlerde televizyon, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi, elektronik her hangi bir eşya yoktu olsa bile kiminin almaya gücü yeterken kimisi hala yoksundu bunlardan.  Annelerimiz ve babalarımız hatta diğer büyük fertlerimiz bunu bilincinde iken böyle bir yaşamdan bu günlere gelmiş iken, bizler özümüzü unutup hep daha fazlasına bakıyoruz daha fazlasını istiyoruz. Gerçekten çok kötü bir durum... Ben gençlerimizin (gerçi bende 21 yaşındayım ama) bu kadar dışarıya, gezip dolaşmaya muhtaç olduklarını bilmezdim.Telefonla uğraşın, film izleyin vakit geçmiyorsa, çocukken hatırlamıyorum sürekli olarak telefonla oynadığımı, televizyon izlediğimi hatta bilgisayarım bile ben orta okula giderken olmuştu. Yoktu ben bunlarla doğmadım ki zaten , evde saklanbaç oynayan, çoraplarla savaş yapan, tencereyle müzik yapan, çamaşır sepetini kalkan yapıp içine giren bir çocuktum, sehpayı ters çevirip araba gibi kardeşimi sürerdim, böyle bir yaşamdan geldim. Şimdi evde oturunca sıkılmıyorum, ailemle beraber olmak benim için çok güzel ve bir hayli değerli. Kitap okumak, bir şeyleri öğrenmek, uğraşmak, sohbet etmek varken neyse.. Hiç düşündünüz mü dışarı çıkıp geliyorsunuz ve virüs bulaşmış haberiniz yok. Anneniz, babanız, kardeşiniz, abiniz, ablanız veya dedeniz, nineniz hatta amcanız,dayınız birdaha belki sizin yüzünüzden hayatta bile olamayacaklar.. Annenle ve babanla evde sıkılarak uzun bir süre birlikte olmak yerine sıkıldıpın için , dolaşmak istediğin için, arkadaşlarınla gezmek istediğin için, hava almak istediğin için onları öldürmüş oluyorsun. Öldürmezsen bile bu riski göze alıyorsun. Aslında çok caniyiz biz insanlar, benciliz de biraz kendimizden başka, keyifimizden başka hatta rahatımızdan başka hiç bir şeyi düşünmüyoruz..  "" Aaa olurmu bize hiç birşey olmaz..."" Düşüncemiz var bizlerde hiç bitmeyen bir düşünce bu ne yazık ki . Bir türlü aşılayamadık düşüncelerimizin içine ,çok ciddi bir durumla karşı karşıya geldiğimizi. Cahilliğmizden mi,o kadar düşünemediğimiz den mi  veya farkında olmadığımız için mi hala ve hala bilinçsiz bir şekilde hareket ediyoruz ? Bir sokağa çıkma yasağı geldi diye kola,çikolata,şeker,cips vs vs alakasız yiyecek arayışına girip sokaklara akın ettik. Ne kadar önemli peki bu ıvır zıvır 2 gün yemeyince mi sağlıklı olursun  yoksa riski alıp aileni bile ölüme itince mi ? Şimdiye kadar her gün yediğin bir şey miydi ? Hatta ailenden daha mı önemli ?Tüm bunlara rağmen çok bilinçliyiz yaa "" bize hiç bir şey olmazz...""  #evdehayatvar #hayatevesığar

8 Yorumlar

  1. Valla ben 1 aydan fazla süredir evdeyim en son ne zaman dışarı çıktım bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. Ben de ne zaman dışarı çıktığımı unuttum inan. Keşke biraz daha bilinçlense toplumumuz..

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru kalemine sağlık😊

    YanıtlaSil
  4. Bebek yaptiracam canli yayinda bekle sen ilk ozel egitimim olacak hobilerini bitir ben sana deniz kizi ordurecem en basidinden 😁

    YanıtlaSil
  5. yaaa valla müthiş olur yanında olsaydım şu an kesin o işleri yapardım

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.