Günaydın arkadaşlarr. Gününüz aydın olsun, mutlu, huzurlu, sağlıklı bir haftanız olsunn. Bu gün çok başka bir şekilde sizlerleyim. Başlıktanda anladığınız gibi bir gün boyunca sizlerle beraber neler yaptığımı bende görmüş olacağım 😆 Aslında dün gece çok heyecanlıydım, herşeyi resimlemek için can atıyordum çünkü kamera gözünden bir günüm nasıl görünecek bilmiyordum açıkcası. Aralarda bu şekilde yazılı VLOG yapmak istiyorum.
Bu gün sabah uyandığımda havasını aslında çok sevdiğim ama biraz fazla uykumu getiren bir havayla karşılaştım. 🤔
Tadaaa odamın camınıda çok yakın bir zamanda silmiştim ayrıca. Moralimi bozmadan devam ediyorum. Normalde Nisan ve Mayıs ayında böyle yağmur yağması lazım yanii, Haziraann kendine gel 😂 Tatile falan gitmiyorum malum vaka sayıları tekrar artışa geçti. Zaten düşünmüyordum artık hiç düşünmüyorum. Halkımız çok bilinçsiz şekilde hareket ediyor. Ciddi anlamda dışarı çıkılacak gibi değil. 
Her neyse  bu gün 10.16 da uyandım. Resimi çektikten sonra direk Müge Anlı izlemeye koştum. 😆😆 Evet gerçekten izliyorum annemden bulaştı banada. İnsanlara güvenmemeyi çok net olarak izlemek istiyorsanız kesinlikle açın izleyin. İnsanların yalan söylerken yüz ifadelerini artık anlaya biliyorum, gerçekten çok belli oluyor.

Bunu izlerken de kahvaltımı yapacağım ama hemen yapamadığım için biraz bekleyeceğim 1 saat sonra falan yaparım sanırım.
Vee kahvaltımı da bu şekilde yapıyorum , yediklerime dikkat etmeye başladım yaklaşık 1 aydır bu şekilde düzenli oldu .Normalde böyle yapmazdım ama okuduğum bir kitap sayesinde neden olmasın dedim ve çok güzel faydası oldu bana .Böyle boydan başa kadar hazırlanmış bir sofra yerine tabağıma koyduğum şeyleri yiyorum sadece ve gerçekten çok güzel oluyor . Annemde sağ olsun bana ayak uydurdu ve düzenli şekilde ilerledi her şey . 1 haşlanmış yumurta, 1 kibrit kutusu büyüklüğü peynir,sınırsız sebze ,4 veya 5 adet zeytin yanında şekersiz çay . Kalori olarak hesaplayıp yemek isteyenler için 1 haşlama yumurta 75 kalori, zeytin ortalama 50 kalori,süzme peynir 70 kalori, sebzeler sınırsız olabilir ama tuz kullanmayın, ek 1 dilim tam buğday ekmeği eklerseniz 70-75 kalori. Ben eklemedim ve tabağım 195 kalori ediyor toplamda ,gayet uygun bir kahvaltı tabağı. Dikkat edeniniz var ise tavsiye ediyorum . 

Eveettt günün bu saatlerinde evin işini bitirmiş bir şekilde genelde kahve & kitap yaparım. Ne kadar saat 3e geliyor olsa da hava kapalı ve hala yağmur yağıyor.Sanırım buda benim şansım sizlere güzel gökyüzü manzarası sunamadım . Arada güneş olsaydı iyi olurdu ama maalesef. Neyse olsun yağmur kokusu yolluyorum sizlere bol bol.💧💧 Okuduğum kitap sizlere sürpriz olsun yorumunu da kısa zamanda sizlere sunacağım.

Bu zamanlar bittikten sonra güzel bir spor yaptım,ardından yemek yedim ama bunları yaparken resimleyemedim maalesef çünkü sporda aşırı yorulmuştum ve sabahtan beri de bir şey yememiştim saat 19.30 gibi yemeğimi yedim ve şimdi saat 22.05 bu yazımı düzenliyorumm.  Bu günüm çok rutin klasik bir ev günü idi ,açıkçası daha çok aktivite yapmak isterdim ama inanırmısınız kapalı havada insanın canı hiç bir şey istemiyor. Neyse ki düzenli bir gün geçirdim sağlıklı akşam yemeğimi ise bir sonra ki vlog yazımda sizlere detaylı şekilde sunacağım .

 Henüz bana göre normalleşme dönemi olmadığı için hala evdeyim ve benim gibi olan kişilerde vardır.Kilo almadım ama dört duvar arasında ne kadar hareket edebiliriz daha çok hareketli ve düzenli beslendiğim bir sürece girdim .Aşırı rahatladım,bu düşünce için kitap okudum demiştim .Aslında 1 sene önce okumuştum ama kitaplığımı düzeltirken tekrar karşılaştım kendisiyle .😅 IKIGAI kitabı eminim okuyanınız vardır bende zaten yorumlamıştım o yazıma da aşağıdaki linkten ulaşa bilirsiniz. Bilmeyenler için kısacık bir bilgilendirme olsun ,japonların uzun ve mutlu yaşam sırrını anlatan bir kitap ve içinde her konu için tavsiyeleri ve  uygulamları bizlere anlatmışlar.
IKIGAI KİTABI
Benim günüm böyle geçti bu gün sizler ne yaptınız anlatın bakayımm??😅😅😇😇💜💜💜💜


15 Yorumlar

  1. Müge anlı sevmeyen var mı ya:) Bir haftadır falan kahve kitap yapamadım özledim. IKIGAİ yi okumuştum güzeldi eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihii değil miii müge anlı izlemeyen de ne bileyimm :DD rica ederimm

      Sil
  2. İkigai kitabını severek okumuştum. Verimli bir gün olmuş bence ben de evdeyim tüm gün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm evde kalmak en güzeli bence sağlık için en azından :))

      Sil
  3. It sounds like a really good day! I am still spending my days indoors as well though it sounds like I will have to go back to work shortly. I'd rather stay inside and be safe, though!
    the creation of beauty is art.

    YanıtlaSil
  4. Başlığı okuyunca video olduğunu düşünmüştüm, resimli günlük çıktı :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş, çok eğlendim. :)

    YanıtlaSil
  6. Yazıya bayıldım. :3

    YanıtlaSil
  7. Bu tarz vlog yazılarına bayılıyorum kalemine sağlık😍

    YanıtlaSil
  8. Bence arada yazabilirsin günlük misali. Ama ozledik yaaa bizede gelemiyorsunuz :(

    YanıtlaSil
  9. ayy oraya gelsem günlük yazar gibi destan yazarım haahah valla bizde çok özledik annem en kısa zamanda gelmeyi planlıyor

    YanıtlaSil
  10. Çok farklı ve güzel bir yazı olmuş :) Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.