Merhaba arkadaşlar. 💜Nasılsınız ?  Bakımlarınızı yapıyor musunuz? Ben fazla cildim ile ilgilenen bir insan değilim.Yani siyah nokta,sivilce gibi derdim olmadığı için sadece klasik bakım yapıyorum. Ve bakım ürünlerinde uzak doğu ürünlerini kullanmayı çok seviyorumm. Güney Kore ve Japon ürünleri genelde  tercih ettiklerim ve bunların da bazı markaları tabi ki . Çok keyif aldığım ve çok beğendiğim aşırı sevdiğim bir mağza YOYOSO,
 çok kaliteli çok güzel ürünler var. Diş fırçama kadar oradan kullanıyorum.Gözüm kapalı kefil olurum ürünlerine. 😆 O derece çok seviyorum . Gelelim temizleme jeline ;

Ben aldığımda MUMUSO idi mağza değişti adı YOYOSO oldu. Yoyoso iken henüz bir ürün almadım çünkü ürünlerim çok stok yapmıştım, kağıt maskeleri 35 li  set halinde alıyorum. Daha hesaplı oluyor ve kullanmak istediğiniz zaman içeriğini doğal kendiniz hazırlayabiliyorsunuz.Şimdi ürünümüze bakalım ben mağazanın adı değişmeden almıştım dediğim gibi yaklaşık 5 ay falan oldu sanırım haftada bir kez kullanıyorum ve halada bitmedi yapısı çok yoğun olduğu için az kullanıyorum. Ayrıca ciltteki yapısı muazzam ötesi. İlk yıkamada bile gerginlik, parlaklık veriyor. Çok muhteşem bir ürün. Çok kullanmıyorum zaten kullananlarınız varsa aranızda yapısını biliyorsunuzdur .Temizlemesi konusunda biraz zor oluyor,çok kullanıldığında sıkıntı yaşana bilir bende ilk aldığımda öyle olmuştu 😅Yıka yıka çıkaramadım aahahahah  .
 Gelelim genel özelliklerine;
-Cildi yağ ve kirden arındırır.

-Cildi nemlendirir.

-Clidi temiz ve taze görünmesine yardımcı olur.


Kullanımı;
-Yüzümüzü ıslatıyoruz

-Ürünü az miktarda elimize alıp çok az suyla köpürtüyoruz

-Ardından yüzümüze masaj yaparak uyguluyoruz.

-5 dakika kadar bekliyoruz ve duruluyoruz.

Ben bekletiyorum cildim iyice emsin ve etkili olsun diye ki zaten hakkını veren bir ürün. Çok güzel temizliyor,ciltteki o gerginlik hissi çok hoşuma gidiyor bitsin elimdeki tekrar tekrar alacağım. Sonrası için Aloe vera nemlendirici jel var onu kullanıyorum ve bitiriyorum. Gerçi aloe vera içerikli herşey çok güzeldir bence 😆 Böyle düşünüyorum çünkü çok güzel etkisi var hem ciltte olsun hem saçta hatta yaralarda ,yanıklarda bile bir numara .

Özelliklerini içeren bir yazı yazmıştım zaten yazıma ulaşmak için de link bırakıyorum ayrıca ürün içinde bırakıyorum. Keyifli bakımlar diliyorumm ,
kullananlar varsa yorumda yazsın lütfen sizlerde nasıl etkiler oldu ?
                                      
YOYOSO aloe vera yuz temizleyici

11 Yorumlar

  1. Benim cildim baya hassas 😂 her şey kaşındırıp egzama yapıyor bu yüzden bir şey denemeye çekiniyorum valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYY HASSAS CİLTLİ OLMAK GERÇEKTEN ÇOK ZOR. AMA YİNEDE BAKIMINI YAP UFAK UFAK :D

      Sil
  2. Çok yararlı içeriğe sahip bir ürün😍

    YanıtlaSil
  3. Beni bile alostordin simdi oraya bile arada dolanip bakiyorum.ne alabilirim diye :)

    YanıtlaSil
  4. Yoyoso mağazını inceleyeceğim hemen :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.