'ÜCRETSİZ TANITIM'                                                                                                                        

Merhaba arkadaşlar, nasılsınızz? Ben çok enerji doluyum. Uzun zamandır çok beklediğim bir şey vardı. Ulaşmama çok az zaman kaldı. İnsan beklediğine kavuşacağı için hayli heyecanlı oluyor ve gün geçtikçe zaman uzuyor gibi geliyor. 🤭🤭  Neyse gelelim bu günün en muhteşem en muazzam en efsane ürünlerine. Cilt bakımı yapmayı çok severim ama sık sık, her gün bir bakım yapmam. Cilt sorunum yoktur ama cildimin nefes aldığını hissetmeyi çok seviyorum. Bana bu etkiyi sağlayan cildimi pırıl pırıl yapan "oh bee, rahatladı cildim." dedirten 3 ürün sunuyorum sizlere.

1- L'Oréal Paris /Saf Kil Detox Jeli
Çok keyif alarak kullandığım bir ürün. Peki neden? Çünkü etkisi kesinlikle çok güzel, cildi temizlemesi, canlılık vermesi muhteşem. İçerisinde saf kil ve kömür bulunuyor hassas cildi olanlar da kullana bilir. Jel ve granülsüz bir yapıya sahip. Cilde anında ışıltı veriyor, beyazlatıyor ve temizliyor.Ayrıca detoks etkisi veriyor bence en güzel etkisi de o açıkçası.Çünkü çok ferahlatıyor gerçekten arındığını temizlendiğini ve cildin nefes aldığını hissediyorsunuz.

2- L'Oréal Paris /Saf Kil Peeling Jeli
hassas cilde sahip olan kişilerde bunu kullana bilir . Gözenekleri temizliyor ,sıkılaştırıyor ve cildimi tahriş etmedi ayrıca kurutmadı da  . Granüllü yapısı var biliyorsunuz peelingler böyle olması gerekiyor ki cildin gözeneklerini açıp ölü derileri temizlesin. Saf kil ve kırmızı yosun özü bulunuyor içerisinde . Acayip rahatlatıyor,beyazlık veriyor cilde ayrıca çok ferahlatıcı.

Normal cilt bakımında temizleyiciler,peelingler,maskeler,tonikler bir sürü malzeme kullanılırken bu ürünlerle bile cildiniz canlı,ferah,temiz,ışıltılı bir yapıya sahip oluyor. Yani hiç olmazsa sadece bu iki ürün olsun elinizde kesinlikle muhteşem bir cilt bakımı yapma şansınız olur. İki ürünü de ilk çıktıkları zamandan bu güne kadar kullandım hala da kullanıyorum,kardeşimde sivilce problemi var oda kullanıyor çok memnun. Bir tane de nemlendirici jel sunacağım sizlere bir çoğunuzun kullandığı bir üründür eğer kullanmıyor iseniz hemen alın derim . Gelelim üçüncü ürüne ;

3- L'Oréal Paris/ Nem Terapisi (Aloe Vera Suyu)
Su olarak geçiyor ama su kadar sıvı jel kadar katı bir yapısı yok ürünün. Nemlendirici etkisi muhteşem ve her cilt tipine uygun seçenekleri mevcut.Makyaj öncesi baz olarak da kullanıyorum bakım sonrası nemlendirme için de kullanıyorum her ikisinde de etkisi çok güzel.Zaten aloe vera içerikli ürünleri kullanmayı çok severim genelde kullandığım hiç bir üründen memnunsuzluk duymadım. Bu üründe zaten kullanmadıysanız bile kesinlikle görmüşsünüzdür. Cilt de yapış yapış bir etkisi yok,yoğun bir tabaka olmuyor.Gayet soft ve serin bir yapısı var ve çok seviyorum. Sizlerde kendi cildinize  uygun olan ürünü seçip kullana bilirsiniz.

Ben kendi cildimde aldığım etkilerden yola çıkarak sizlere bu ürünleri sundum arkadaşlar.Her ürün farklı ciltlerde farklı etkiler suna bilir. Sizler kullandıysanız ne gibi etkiler gördünüz yorumlarda yazarsanız memnun olurum . Şimdiden kullanacak arkadaşlara keyifli bakımlar diliyorum. Pişman olmayacaksınız.💜💜

14 Yorumlar

  1. Tavsiyeler için teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  2. Loreal ürünlerini eskiden kullanırdım ancak son iki üç senedir hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünler tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh o kadar haklısın ki. Ama çoğu marka Mac, Maybelline, Loreal Paris, Garnier, Neutrogena, Victoria's Secret, Benefit, Clinique gibi Bir sürü marka var içinde. Neti kullanacağımızı şaşırıyoruz haliyle

      Sil
  3. I recently tried the L'Oreal Clay product and it worked really well. Thank you for sharing your thoughts on these!

    YanıtlaSil
  4. Killi ürünleri çok seviyorum😍

    YanıtlaSil
  5. Nem terapisini denemek istiyorum ben de. Diğerlerini de merak ettim. Tavsiyelerin için teşekkürlerr :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne terapisi çok güzel indirimde alırsan 35 tl ye kadar iniyor ;)

      Sil
  6. Bu ürünleri çok fazla görüyordum yazdığınız için mutlu oldum. Alırsam diye yazıyı favorilerime ekliyorum. :) Teşekkürler ❀

    YanıtlaSil
  7. Loreal cilt bakımında en sevdiğim marka.

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.