Merhabaaa bugün sizlere çok güzel ürünlerle geldim. Belki içinizde kullananlar vardır,sizlerde ürünler için etkilerini , iyi veya kötü nasıl kullandığınızı yorum yaparsanız çok memnun olurum. Ben tek kendim kullandığım için bendeki etkileri beğendiğim için sizlere sunuyorum. Gelelim ürünlerimizee..


1- Golden Rose Meyveli Roll On Lip gloss 
Bendeki strawberry 01 çileklisi yani bunların muz,limon,portakal,kivi aroması olanları da mevcut. Dudak nemlendirici şeffaf yapıda olması makyajda naturel bir görünüm sağlıyor. Ben yazın aşırı makyaj yapmayı seven biri değilim ve lip gloss konusunda da seçiciyim ruju kalıp gibi sürmeyi sevmem genelde hep doğal olmaya çalışırım. Bu lip gloss ın da en sevdiğim özelliği  aşırı doğal olması ve  tatlı kokusuuu😍😍😍 Ayrıca yapışkan bir yapısı yok çok güzel nemlendiriyor ve çatlamasını önlüyor. Ben çok memnun kaldım sizlerinde kesin çantanızda bulunması gereken bir lip gloss.


2- Deborah Milano Super Gloss
Elimdeki ürün pink:03 rengi aşırı yumuşak bir yapıya sahip ve rengi de çok doğal. 01 olanı da var şeffaf rengi onuda kullandım bitti  kesinlikle yapışkanlık hissi vermiyor dudağa içerisinde e vitamini ve nar yağı var besleyici ,nemlendirici aynı zamanda canlılık veriyor. Ben çok sevdim halada kullanıyorum . Şeffaf olanı alıp mat rujlardan beğendiğiniz rengi karıştırıp kullana bilirsiniz kesinlikle çok güzel bu konuda bozulması vs. hiç olmuyor.Ben öylede denedim genelde soft parlak dudak kullanmayı daha çok severim.


3-H&M Lip Gloss 
Bende pembe olanı var bu üründe de çok seçim mevcut bordoya yakın renk, simli,kahve tonu ve bendeki pembe var. Bordo olanını kullandım ama hiç güzel değildi koyu olduğu için iz kalıyor dudak kenarında falan fazlalık olunca dudağınızı açıp kapayınca iz bırakıyordu beğenmemiştim ama bu renk gördüğünüz gibi çok doğal ve soft  izde olmuyor koyu tonu gibi değil. Kahve tonu çok açık olur ruh gibi renksiz dudaklı olunur diye almadım hayalet gibi gezerdim sanırım 😅😅En güzeli bu aşırı bayıldığım yapışkan olmayan çok kullanışlı ve kolay taşınabilir. Sürünce dudak rengi ile beraber pempe oranı yükseliyor pigmenti yoğun ama az miktarda uygulandığında aşırı doğal görüntü veriyor.

1 ve 2. Lip gloss lar tamamen kendi rengi ama 3.olan az uygulanmış hali zaten fırçasını sıyırıp sürmeniz yeterli bu renk tonu için.

Gördüğünüz gibi hepsi çok doğal renkler.
Sizlerde benim gibi doğal ama sağlıklı görünen dudaklar seviyorsanız kesinlikle kullanmanızı tavsiye ediyorum. Özellikle yazın aşırı sıcaklarda çoğumuz az makyaj yapıyoruz hatta hiç makyaj yapmayan bile var.Gayet soft ve rahatsız etmeyen yapıdalar. Benim gibi düşünen kişiler yada lip gloss kullanmayı sevenler var ise  yardımcı olacaktır sizlere. ❤️❤️

12 Yorumlar

  1. Bakayım ben bunlara merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. These all look really beautiful! Thanks for sharing them!

    YanıtlaSil
  3. Lip gloss kullanmıyorum ama almayı düşünürsem tavsiyelerini dikkate alacağım :)

    YanıtlaSil
  4. Değişik yapıda rujlar moda olsa da glossların yeri hep ayrı😍

    YanıtlaSil
  5. Hiç kullanmadım. Kullanırsam 2 numarayı alırdım ama :)

    YanıtlaSil
  6. Ohh love the Milano super gloss. Looks perfect!

    YanıtlaSil
  7. Lip glosslar ilgilimi çekiyor. 1 ve 2'ye bakacağım :) Teşekkür ederim ❀

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.