Merhabaa arkadaşlarrr uzun süre yazmak için beklediğim bir bakım önerisi ile sizlerleyiimm .Denemeden sizlere bir şey sunmuyorum.Açıkçası oradan buradan okuyup yazmıyorum malum. Neyse gelelim konumuza eminim ki benim gibi bir çok kişi bu konudan çok şikayetçidir. Yanı ben böyle düşünüyorum. Bu korona günlerinde bir gün kuzenim Nihan beni aradı ve saçlarının döküldüğünü ne yapması gerektiğini sordu. O aramadan önceki günün gecesi aynı konudan bende şikayetçi olduğum için kendime doğal yollardan bir tarif denemiştim.Şansa denk geldi oda, ben ilk defa denedim sende yap dedim ve başladım daha fazla ürün bakmayaaa. Çünkü başa çıkılır gibi değildi saçlarımın dökülmesi avuç avuç saç kaybettim .. Üzüldüm yani baya taktım kafama çünkü küçükken toka saçıma geçmezdi saçımın ve çokluğumdan beri de uzun kullanırdım . Kullandığım doğal yöntem saçımı yumuşacık yaptı ve dökülmeyi azalttı allaha şükür ki ama saçımın hacmi sizlere ömür..  Ayrıca Demir eksikliğim var ve bunun için de ilaç kullanıyorum. Bildiğiniz üzere demir eksikliği de saç dökülmesi yapar bu yüzden kan tahlili yaptırmayı da ihmal etmeyin.

Daha öncesinde saçımın uçları sarı idi ve yanmıştı baya şikayetçi olduğum için yaklaşık 1 sene önce saçlarımı küt kestirdim.Kullanımı çok zordu saçımın daha fazla uzamasını bekleyemedim açıkçası .Tarakla açıyordum 5 dakika sonra aynı hale geliyordu neyse ki kurtuldum bu durumdan. O zamanda vardı dökülmesi ama bu şu anki kadar çok değildi.  Ne şampuanlar denedim,ne kremler kullandım faydası olmadı maalesef. Sonra aklıma doğal yöntemler geldi neden olmasın dedim doğallıktan şaşmayacaksın :D Tarifi veriyorum hemen,

MALZEMELER ;

-Hakiki zeytin yağı
-Sarımsak
-Sıcak havlu
-Streç film

NASIL UYGULANIR;

Saçınızın yoğunluğuna göre bir cezveye zeytin yağından döküyoruz ve hafif ılıtmadan önce yine saçınızın yoğunluğuna göre 1 veya 2 diş sarımsak rendeleyip yağın içine koyuyoruz. Sonrasında bunları ılık bir duruma getirmek için kaynatıyoruz fakat dikkat edin çok sıcak olmasın çünkü saç deriniz yana bilir . Ardından saç diplerimize parmak uçlarımızla dairesel şekilde masaj yaparak yediriyoruz.Sonra streç film ile her yerini kapatıyoruz saçlarımızın ılık kalması için de sıcak havlu ile saçımızı sarıyoruz. Yaklaşık 25/30 dakika kadar beklettikten sonra yıkıyoruz.

> Kalan yağı komple saçınıza süre bilirsiniz .
> Koku çok yoğun ve çekilmez geliyorsa aromatik doğal lavanta vs. yağları kullanabilirsiniz 1/2 damla.
> Havluyu ısıtmak için saç kurutma makinesi kullana bilirsiniz.Ayrıca saçınızı streçlemeden öncede iyice ısıtabilirsiniz.
> Haftada 2 kez mutlaka uyguluyoruz

Bana bu tarif çok ama çok yardımcı oldu 3 kez yaptıktan sonra etkiyi gözle görülür şekilde fark ettim.İlk yaptığımda ise çok yumuşacık olmuştu bayıldım diye bilirim. Şampuan da denedim bu süreçte, içeriği katkısız doğal olan  HUNCA CARE  markasının BITTIM&ÇÖREK OTU - ARGAN&ZEYTİN YAĞI nı ve EYÜP SABRİ TUNCER markasının ARGAN YAĞLI şampuanını, LOREAL PARİS (ELSEVE) 6 MUCİZEVİ YAĞ  serisini denedim kokusu da çok güzel olduğu için şu anda hala onu kullanıyorum.Etkisi de güzel,saçımın hacimi gitti demiştim sizlere bunun içinde DAX SUPERGRO kullandım hem saçlarımı uzattı hemde çok güzel hacim verdi. Kesinlile herkes kullanmalı diye bilirim. Memnun kaldıklarımı aşağıda linkledim sizlerde göz atabilirsiniz.


DAX SUPERGRO KULLANIMI;

>Duş almadan yarım saat veya bir saat önce saç diplerine çok az miktarda sürüyoruz. Ben bir saat tutuyorum ama kutuda yarım saat bekletin diyor sonra duruluyoruz,saç uçlarına uygulamanız bir anlam ifade etmiyor bence çünkü saçın beslenen yeri kökleridir. Yinede sizin tercihinize kalmış ama zaten saç diplerine uygulamak için bir ürün.

>Yapısı yoğun olduğu için çok az miktarda kullanmanız yeterli oluyor yoksa durulayamazsınız. Ben parmak uçlarıma çok hafif alıp direk saçlarımın köklerine uyguluyorum .

>Durulama yapılırken saçınızı ıslatmadan önce şampuanla saç diplerinizi  iyice köpürtür gibi sıvazlayın. Yağı gidermeniz öylece daha kolay olacaktır.Yoksa yıkarken 3 kere veya 4 kere şampuan yapmanız gerekir. Ama bu yöntem ile 2 şampuan kafii oluyor. Kardeşim arıtmada zorlandı  sanırım şampuanı iyice saçına yediremedi bende gayet rahatdı. Sonradan oda gayet güzel sonuçlar elde etti durulama konusunda .

> Haftada 2 kez yapmanız yeterli eğer hemen sonuç alayım bekleyemem derseniz . Benim saçlarım çok hızlı uzadığı için haftada 2  kez kullanmama rağmen baya güzel uzadı ve hemen fark etti 1 ayda . Her gün kullananda var ve 1 ayda 5 cm uzadığını söylüyorlar . Tabi ne kadar doğru bilemem herkesin saç yapısı farklıdır ama kardeşim de de uzama çok net görünüyor şu an .

Ayrıca çok çok memnun kaldığım bir şey daha var Aloe vera . Saçlara kesinlikle çok güzel etki veriyor doğal olan olanını bulmak çok zor tabi ki bu  zamanda . Aloe verayı kendim ektim bitkiden kullanlıyorum sadece saç diplerime ve saç uçlarıma sürüyorum. çok güzel faydasını gördüm saçımda , kesinlikle besleyici kullanımı da uygulaması da çok kolay açıkçası. Hemde doğal bir ürün oluyor. Saç için aloe verayı diğer blog yazımda anlatmıştım onuda okumak isterseniz aşağıya bırakıyorumm..
 Ürünlerden kullandıklarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum sizlerde nasıl etkiler oldu?

SAÇ İÇİN ALOE VERA

Dax-Supergro
ELSEVE 6-mucizevi-yağ-şampuan
Eyüp sabri tuncer argan yagli şampuan


16 Yorumlar

  1. Ben de deneyebilirim. Ama kardeşime mutlaka yapmalıyım. 😂

    YanıtlaSil
  2. Yes...aloe vera is amazing. I love buying products with it.

    YanıtlaSil
  3. Dax ürününü kullanmaya korkuyorum, kullananlar yazdığın gibi durulaması zor oluyor diyorlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok kullanmadığın sürece sorun yok kullanıyorum ve çok memnunum

      Sil
  4. Zeytinyağlı sarımsaklı olan basitmiş, onu deneyeyim ben de 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aahahah çok güzel o bayılıyorum biraz kokuyor ama saçlarım yumuşacık ve parlak oluyor kesin dene :D

      Sil
  5. Yararlı bir yazı olmuş emeğine sağlık😊

    YanıtlaSil
  6. Maske tarifini yaptim evet saci cok guzel besliyor. Bende bioblasin sarmisak ozlu sampuanini aldim ve memnun kaldim.

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.