Merhabaa sabırsızlıkla yayınlansın diye beklediğim diziyi sonunda izleyip geldiim. Her günüm çıktı çıkacak, yayınlandı yayınlanacak derken beklemeyle geçmişti. Fakat yayınlanınca hemen izleyememiştim, nasip bu güneymiş. Hemen geçmek istiyorum dizi yorumlamayaa.. Sabırsızlıkla yorumlayacağım günü bekledim ahahahah .

THE KİNG : ETERNAL MONARCH
SEZON: 1
BÖLÜM SAYISI: 16
İLK BÖLÜM YAYIN TARİHİ: 17 NİSAN 2020
SON BÖLÜM YAYIN TARİHİ: 12 HAZİRAN 2020
TÜR: Fantastik,Romantik,Drama 

OYUNCULAR;

> LEE MİN HO - LEE GON  (kral)


>KİM GO EUN - JUNG TAE EUL (paralel evdende kralın sevdiği kız fakat kralın ülkesinde hırsız)


>WOO DO HWAN -JO YOUNG +JO EUN SEOB (kralın yardımcısı paralel evrende ise Jung tae eul ile arkadaş)
                                  
>KİM KYUNG NAM - KANG SHİN JAE (küçükken paralel evrene kaçırılmış çocuk Jung tae eul polis arkadaşı)

>KİM YEONG Jİ - MYUNG SEUNG A +MYEONG NA Rİ (iki farklı evrende Jo eun seob dan hoşlanan iki yerdede yan yana olan kız aynı zamanda Jung tae eulun arkadaşı)


>JUNG EUN CHAE - KOO SEO RYEONG (kralın ülkesinde başkan aynı zamanda kraliçe omak istiyor)

>JUNG JİN LEE - LEE RİM (kralın hain amcası)


>MAXİMUS olmazsa olmaz dı 😂                                                                                                                

DİZİNİN KONUSU: 
Efsanevi güzleri olan flüt manpasikjeok ile paralel evren kapısı açılıyor. Amca bunu öğrenince Lee gon un babasını öldürüp onu ele geçirmeye çalışıyor fakat flüt o esnada iki parçaya ayrılıyor biri amcada biri kralda kalıyor. Lee gon u o esnada kurtarmaya gelen kişiden bir kimlik kartı düşüyor ve Lee gon onu  kurtarıcı sanıp 25 sene boyunca arıyor. Paralel evren kapısından geçince zaman duruyor ayrıca flüt tüm parça olunca evrensel geçiş kapısı oluyor. Hain amca iki evrende birbirine benzeyen insanları tehdit edip adamlarını topluyor . Kraldan flütün diğer yarısını almaya çalışıyor. Fakat kral Lee gon buna izin vermiyor ve amcasını öldürerek babasının öcünü alıyor flütü tamamlıyor.

Çok fazla detay var bu amcayı öldürme olayında orayı anlatırsam her şeyi anlatmış olurum . Diğer karakterleri falan neler yaşadıklarını kurtarmaya gelen kişiyi anlatmadım kaba taslak bir  konu oldu. 2020 senesinde izlediğim en kaliteli diziydi baya etkilendim keşke gerçek yaşamda böyle bir şansımız olsaydı dedim ama filmin sonunda tabi .


Aslında dizi hakkında detaylı anlatım yapmak istemiyorum gerçekten spoiler vermeyim fazla diye ama elimde değil . Zaten izleyenleriniz olmuştur izlemediyseniz çok şey kaybettiniz. İlk izlediğimde biraz karışık gelmişti ilk başlarda ama sonlarında yani kişi azaldıkça daha net  anlaşılır hale geldi olaylar iki dünyada da aynı yüz insanlar ama karakterler farklı bu kimdi şu kimdi dedim ilk zamanlarda ama sonra düzeldi. Bu sene izlediğim kore dizileri arasında kesinlikle ilk sırada yer aldı şu an itibari ile. 😂😂 Sırasını vereceğini de düşünmüyorum açıkçası keşke 2. sezonu falan olsaydı bitmeseydi uzun olsaydı keşkeeeee. Çok üzüldüm bittiğine konuyu uzatıp 20 veya 24 bölüm olsaymış tadı damağımda kaldı valla ahhaaa.

REPLİKLER 









                                                                    MUTLU SON..

8 Yorumlar

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.