Merhaba değerli okuyucularım. Bu gün çok sevdiğim bir konu ile sizlerleyim. Yüzümüzü güzelleştiren, ifademizi ortaya çıkartan, mimiklerimizi güzelleştiren kaşlarımız için güzel yöntemler ve bir kaç boyama tekniği ile karşınızdayım. Bildiğiniz üzere kaş konusu genelde çok sıkıntılı bir konudur. Kimisi kalıcı makyaj mağduru kimisi kendi kendini rezil eder vaziyette. Çok boyayınca güzel olduğunu düşünüp koyu tonda kullanıp baya abanıyorlar ve bana göre aşırı kirli bir görüntü ortaya çıkıyor. "Göz var nizam var bu ne kardeşim diyorum" ki sizlerde gördüğünüzde eminim hemen hemen aynı tavırla tepkiler veriyorsunuzdur.

Benim de kaşlarım çok gür ve kalındı. Fakat ilk aldırdığım dan sonra kavis yerlerimde dökülmeler oldu. Onun dışında bir sorunum yok genelde sadece kaşlarımı belirginleştirmek için sadece baş kısmın alt çizgisini ve kavis köşelerini boyarım ama onuda abanarak asla yapmam. Her zaman doğallıktan yanayım genelde doğal işlemsiz mi diye sorarlar. Kaş tasarımı yapmak,kaş almak bana göre çok güzel ve insanı gerçekten çok etkileyen bir faktör. Yüzümüzdeki mimiği , yüzümüzü şekillendiren aynı zamanda ifade veren bir şey. Bu yüzden hep oranlayıp yapılması taraftarıyım her yüz şekline her göz şekline ayrı kaş modelleri yapılması bana göre en doğru olanı ve en doğal olanıdır.

Peki bunu biz evde nasıl yapacağız öncelikle kaşın belirlenmesi için ince bir ipe göz kalemi sürerek yerleri belirlemeniz daha doğrusal çizgiler çekmeniz için size yardımcı olacaktır. Çizgileri nerelerden orantılıyoruz sorusunu duyar gibiyim bunu da size görselle hemen anlatıyorum..
Gördüğünüz gibi pek detaylı olmasa da pratik bir şekilde kaşlarınızı bozmadan şekilli ve doğru orantılı olması için bu bölgeleri baz alarak doğrular çizip kaşı belirliyoruz. Daha sonrasında ise  kaşı çizgilere göre çevreleyip arta kalan fazla kısımları alıyoruz . Aslında çok basit "Üç adımda kaş alımı" diye bilirim buna . 
1- Oranlarını belirle
2- Kaşı çerçevele    
3- Fazla kalanları al
Bu kadar basit aslında çok detaya girmeden gayet şekilli ve doğal bir kaşa sahip olabilirsiniz. Ayrıca kaşlarınız da dökülme varsa bu boşlukları baza almadan yapın ve kaşlarınızı iceltmeyin . Yapamam deyip denemeyin :D güvendiğiniz bir kuaföre gidin mutlaka.
Bende sizlere yaptığım bir kaç çalışmayı göstermek istiyorum,genelde açıklık olan bölgeleride kaş olarak görüp kaşı öyle alıyorum çünkü kişi boyarken onu baza alıyor aynı şekilde bende boyayarak gösteriyorum zaten. Sizlerde ona göre hareket edin daha doğal ve güzel kaşlar elde edin.

Şimdi ilk olarak kaş rengi değiştirmeyi sizlere göstermek istiyorum hem kaşı aldım hemde boyadım.Saçlarını boyayıp koyundan açığa geçenler için kaşlarını açtırmak zorunda kalıyorlar ve tereddüt ediyorlar aslında buna hiç gerek yok. Aşağıdaki resimde de göreceksiniz..
Gördüğünüz gibi birazda olsa koyuluğu kırdım. Peki bunu nasıl yaptım, şeffaf kaş sabitleme jelini kaşı aldıktan sonra kaşa uyguluyorum ve ardından transparan pudra geçiyorum kurumasını beklemeden. Ardından kaş renginin 1 ton açığı olan kalemle çerçeveleyip dolması gereken yeri dolduruyorum. Sonrasında kenarlarına kapatıcı sürüp kaşı belirginleştiriyorum ve bitiriyorum. Aslında çok basit ama sadece gün kurtarır bildiğiniz gibi kalıcı bir şey değil.


Gördüğünüz gibi burada da ufak bir doldura işlemi ve kaş alımı yaptım. Kaşınıza uygun ürünlerin kullanımı dediğim gibi  daha doğal ve güzel bir görüntü ortaya çıkartıyor. Kaşınızı ve yüzünüzü iyi tanımanız gerekiyor bu tür işlemler için çünkü mesela bu kaş için koyu tonda bir renk kullanmış olsaydım kaş çok yapmacık duracaktı.Ama şu an gayet doğal bir görünüm elde ettik. Ayrıca boyarken kullandığınız ürünün yapısı çok önemli.Pastel boya gibi kalın ve kaygan olmayan ürünler tercih etmeyin daha yumuşak ürünler kullanırsanız daha yumuşak ve güzel görünüm elde edersiniz.
Burada ise belirtmek istiyorum öncelikle aşağıdaki resimde gülüyordu aldığım kişi :D Gelelim buradaki ayrıntıya burada göz çok düşük duruyor gördüğünüz gibi diyeceğim ama resim yakından olduğu için pek belli değil ama kaşa baktığınızda aşağı doğru düştüğünü görüyorsunuz. Bunu önlemek için ise kaşın sadece alt kısımlarını alıyoruz ve üst kısımların fazlalığını toparlayıp  kesiyoruz.
Burada da yine ufak bir kaş kaldırma işlemi yaptım aynı zamanda kavis bölgesini belirginleştirdim çünkü hafif dökülme olmuş köşelerde gördüğünüz gibi. Kaşı doğru kesip doğru taradığınız taktirde bu tür açık yerleri de kapatmanız mümkün. Bakın eğer kavisi belli etmek için o köşeden olduğu gibi almış olsaydım kalın değil aşırı ince bir kaş elde ederdim . Sakın sizlerde böyle hatalara düşmeyin kaşlarınızın açık olan bölgeleri için doğru tarama yöntemi keşfedin. 
Kaşlarınızı sabitleme jeli ile sabitleyerek de ala bilirsiniz bu sizin için ayrıca bir kolaylık olacaktır. Jelim yok nasıl alacağım derseniz çok az vazelin ile kaşlarınızı taramanız yeterli olacaktır.

Sormak istediğiniz sorular için yorumlarda buluşalımmm. Umarım yardımcı olmuşumdur.💜💜

16 Yorumlar

  1. Wow, this is a really informative post! You have such gorgeous eyebrows. I have always struggled with mine and it takes a lot of work to get them to be semi-decent.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Eyebrow trimming is definitely a difficult task. Sorry for your eyebrows please be very careful. :)))

      Sil
  2. Baya bilgilendirici bir yazı olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Your eye brows look so pretty! Very informative post.
    Have a wonderful weekend!
    Allurerage
    Thetrendybride

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Benim kaşlarım düşük ve aldırınca daha da düşük duruyor gibi geliyor. Bu yüzden doğal haline bıraktım. Bu konuda tavsiyen varsa alabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz tipine göre kaldırman gerekir geniş iti gözlere sahipsen sorun olmaz ama badem göze sahipsen ozaman sadece kavis yerinden kaldırmayı denemelisin ❤️❤️

      Sil
  6. Merhaba şok güzel çalışmalar yapıyorsun nerede çalışıyorsun acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😇😇pandemi den dolayı çalışmıyorum maalesef 😇

      Sil
  7. Çok güzel kaşlar ayrıca öneri taktiğin çok güzel ve pratik ellerine sağlık canım benim 👏👏

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.