'ÜCRETSİZ TANITIM'

Merhaba değerli okuyucularım.Bu gün sizlere izlerken gülme krizlerine girdiğim,aşırı keyif aldığım bir dizi ile geldim. Uzun bir süre sonrasında ilk kez gülerek bu kadar eğlenerek izlediğim en en en güzel kore dizisiydi. Replikler,oyuncular,dizinin konusu,olay örgüsü muhteşemdi. İzlediğim en kaliteli dizi idi. Geçeyim anlatmaya..

AD:WELCOME TO WAİKİKİ 
BÖLÜM SAYISI:20
İLK/SON YAYIN TARİHİ: 5 ŞUBAT-17 NİSAN 2018
TÜR: Komedi

ANA OYUNCULAR:
Kim Jung Hyun / Kang Dong-gu
Jung In-Sun / Han Yoon-ah
Son Seung - won / Bong Doo-sik
Lee Joo-woo / Min Soo-ah
Lee Yi Kyung / Lee Joon-ki
Ko Won-Hee / Kang Seo-jin 

KONU: Üç erkek arkadaşın kalmak ve para kazanmak için kiraladığı pansiyonu yönetmeye çalışır.Bekar bir anne ve bebeği de bu kadroya katılır . İşler farklı bir hal alır.
 
Şimdiii izlediğim en güzel dizilerden biriydi bir kere daha izlerim diye düşünüyorum. Okadar çok güldüm ki böyle sanki orada bende varım gibi hissettiğim bir diziydi gerçekten. Joon Ki nin hareketleri mimikleri ayrı komedi,Dong-gu desen ayrı bir saflıkta Doo-sik bildiğin şıp sevdi. Mimikler konuşma tarzları,talihsizlikleri,olay örgüsü dram olsa bile dizide dramı bam başka komediye çevirip bağlamışlar. İlk kez kore dizisi izleyecek kişilere kesinlikle bununla başlayın diyorum.
Spoiler olmasın diye pek anlatmak istemem ama sanırım anlatacağım azda olsa spoiler başlıyor diyelim ozamaann..



>Spoiler içeren yorum başlangıcı <
Dong-gu ve Yoon-ah çok güzel bir çift olmuşlar ama keşke Yoon-ah biraz daha baskın bir tip olabilirdi. Diğer karakterlere göre çok durgun ve eğlencesi yoktu pek. Yoon-ah nın minnoş kızı Sol aşırı tatlıydı dizide bazı durumlarda onun mimiklerini göreceksiniz tam yerinde ve zamanında geliyor mimikler. Çok tatlı yaa 😍😍
                                
Joon ki ve Seo jin ikilisi en çok güdüğüm çiftlerdi gerçekten . Seo jin in sakallarının çıkması aşkla traş olmaları hele o sahneee :D koymadan duramam orayı yani sizlere. Aşırı tatlı ve komik bir çiftlerdi yaa kesinlikle . İkisi kesinlikle birbirlerini tamamladılar. Sırf onların o hallerini görmek için bir daha izlermiyim evet.İzleme sebebi bir bu olur kesin. 
                              
Vee en iğrenç aynı zamanda mide bulandırıcı ama komikmi komik diğer sahne ise bana göre sümüklü adam sahnesi idi hahaahahah.En çok hoşuma giden sahne tabiki bu değildi ama bu adamla olan bölümler aşırı güldürmüştü özellikle aşağıdaki yemek sahnesi . Öykkkkk 
Genel olarak filmin her sahnesini koymak geliyor içimden gerçekten .Kadro için izlenir,sahneler için izlenir,Sol bebek için izlenir,konusu için izlenir,yani kısaca her ne neden bulmak isterseniz o sebepten ötürü diziyi izleyebilirsiniz. Ben kesinlikle ikinci kez izlerim . Keşke ikinci sezonda da aynı şekilde olsaydı.Dizinin 2. Sezonuda var evet fakat 1. Bölümünü bitirmedim bile kapattım. Oyuncular komple değişmiş eski kadro olmayınca sarmadı ben ısınamadım. İzlemedim yani izleyemedim olmadı keşke aynı kadro devam etseydi çok hoş olurdu.
Güzelim kadroya nasıl kıydılar anlamadım neden öyle oldu ama benim birinci sezon için vereceğim puan kesinlikle 10-10 oldu .Gerçekten çok güzel ve kaliteli bir diziydi . Biraz zaman geçince tekrar izleyeceğim kesinlikleeee!!!!!

İzleyenler varsa sizlerde görüşlerinizi yorumda yazıınnn ..💜

16 Yorumlar

  1. En kısa zamanda izlicem

    YanıtlaSil
  2. Spoileri okumadım ama çok sevdiğin belli, izlemek için aklımın bir köşesine yazdım :)

    YanıtlaSil
  3. Ay çok merak ettim şimdi bunu :D

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi izlerken çok gülmüştüm. :D

    YanıtlaSil
  5. Bu dizinin seveni çok, ben de merak ediyorum ama henüz izleyemedim :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.