Merhaba bloggerlar! Bloglarını güncel tutmak isteyip, yazmaya üşenenler! Ben öyle sıkıya gelemem, kurallar beni boğar diyen özgür ruhlar! Tam size göre bir etkinlikle geldik. Bir kaç blogger arkadaşla birlikte blogları hareketlendirmek için bir etkinlik yapma kararı aldık. Kuralları çok basit.

Her ay BCP (Blogları Canlandırma Projesi) grubu olarak bir tema belirliyoruz. O ay sonuna kadar temaya uygun olarak kitap okuyup, film ya da dizi izleyeceğiz. O ayın temasına uygun okuyup izlediklerimizin yorumlarını ayın sonunda yayınlayacağız.

Ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. Ay sonunda katılmak isteyenler okuyup-izlediklerinin yorumlarının linklerini alta yorum olarak bırakabilir. Linkler ay sonunda yayınlanacak yazıya eklenecek ve diğer katılımcıların tema için okuyup izlediklerine toplu olarak ulaşabileceğiz. Katılmak isterseniz, blog trafiğiniz arttığı gibi yeni blogları ve temaya uygun bilmediğiniz film-dizi-kitapları keşfedebilirsiniz..

Her ayın başında o ayın konusu hatırlatılacak. O ayki etkinliğe katılmak isteyenler bu etkinlik kapsamında yazılan yazıların yorum kısmına etkinlik kapsamında okuyup-izlediklerinin yazısının linklerini yorum olarak bırakabilir. Linkler ay sonunda yayınlanacak yazıya eklenecek ve diğer katılımcıların tema için okuyup izlediklerine  toplu olarak ulaşabileceksiniz. 

Gelelim seçtiğimiz ilk temaya, zorlu geçen bir yılında ardından yeni yılımız umutla başlasın, başarılardan eksik kalmayalım diye temamızı " UMUT-BAŞARI "olarak seçtik. Özetle isminde, konusunda umut ya da başarıyı çağrıştıran her şeyi Ocak ayı için okuyup, izleyebilirsiniz.. Katılmak isteyen arkadaşlar paylaşımın altına yorum olarak belirtirse çok memnun olurum.  
Peki kimler bu projede yer alıyor.. İsimlerin üzerine tıklayarak sayfalarına ulaşabilirsiniz.

BCP (BLOG CANLANDIRMA PROJESI) KATILIMCILARI;

32 Yorumlar

  1. Tek tek baktım, pek çoğu uzun zamandır yazmayı ihmal etmiş blogların. Tekrardan blog dünyasının canlanması güzel bir istek. Başarılı etkinlikler yapılıyor, bazısına katılıyorum, mesela Ağaç Ev Sohbetleri epey zamandır devam ediyor. Başlattığınız etkinlikte gayet güzel, katılabilirm .Bazen yetişemiyorum ama bir ay gayet makul bir süre:) Başarılar..Bol katılımlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm :)) katılırsan çok memnun olurum bu ay ki konu umut ve başarı :D

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş hepinize kolay gelsin 😊

    YanıtlaSil
  3. Konu güzel gerçekten.Ocak ayında okuyup izleyip blogda yazacağız.Sonra peki ne yapacağız?Kişileri mi etiketleyeceğiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yayın attım ya yayının altına yorum olarak sayfanın linkini bırakacaksın ben yazanları yayınlayacağım abla :)

      Sil
    2. Benim de sınavlarım var.Haftaya ay bitmeden yazabilirsem size bilgi veririm :)

      Sil

  4. Canlı dersler beni çok yoruyorrr yea:// yoksa harika etkinlik :)

    YanıtlaSil
  5. Sabirsizlikla ilk yazilarin yayinlanmasini ve elbette kendim de bir tanr yayinlamayi bekliyorum😆

    YanıtlaSil
  6. Proje güzel :) Bakalım umutla alakalı neler çıkacak karşıma :) Nedense başarıdan çok umuda odaklanmak geldi içimden. Hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  7. Burnuma güzel kokular geliyor :D Güzel işler gelecek

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel! Merakla bekliyorum yazılarınızı...

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir etkinlik, davet için çok teşekkür ederim. Katılamayacağım, biraz yoğunluğum var, başka bir zaman olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  10. Blogların canlanması açısından çok verimli olacak. Herkesin emeğine sağlık şimdiden. Fırsat yaratıp katılacağım bende. Bu ayın konusu için çalışmalara başlayayım şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aramıza sende hoş geldin çok güzel konular çıkacak diye düşünüyorum :D

      Sil
  11. katılırım, bakalım uygulayabilecekmiyiz :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de katılıyorum, derslerim yoğunlaşmazsa düzenli uygulayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram da grubumuz var dilersen oraya alayım seni

      Sil
  13. ayda bir olması bana uyuyor. ben de katılıyorum:)

    YanıtlaSil
  14. Çok iyi bir proje olmuş. Biraz geç gördüm davet hala geçerliyse bende katılmak isterim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tabiki geçerli dilersen instagram grubuna alabilirim, dilersen de ocak ayı yazımın altına sayfa linkini bıraka bilirsin 🙏🏻

      Sil
  15. merak ettim ben de katılabilir miyim bu güzel etkinliğe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılabilirsiniz 😍 size yazı yazdım dönüş sağlasın umarım aramıza katıl 🙏🏻

      Sil
  16. canlanmak ne güzel olur, şu an adapte olmak biraz sorun olabilir ama siz bir yerden başlayın belki size yetişmeye çalışırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki aylık zaten zorlamayacağını düşünüyorum sık sık olmasada aylık güzel konularda eşlik edersen benim aylık yazımın altına link bırakman yeterli

      Sil
  17. Güzel bir etkinlik yorumları heyecanla bekliyor olacağımm

    YanıtlaSil
  18. bir ara çok düşündüm ama sonra sanırım kendimi sıkıştırmaktan korktum o yuzden katılmadım :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.