Bu diziyi en son izleyen benim galiba bunun için linç yemek istemiyorum  ahhaahh. Her neyse geç oldu ama izlediğim en kaliteli diziler arasında yerini aldı gerçekten. Benim gibi hala izlemeyen veya okumayan var mı bilmiyorum ama ben ilk olarak diziyi izledim sonrasında okuyacağım okumak isteyenler için buraya link bırakıyorum. Yazıya tıklayarak sizlerde göz atabilirsiniz. Gelelim diziyi incelemeye .. Gerçek Güzellik - True Beauty Webtoon





True Beauty  

Bölüm Sayısı :  16 Bölüm 
Bölüm Süresi : 73 Dakika
İlk- Son Yayın tarihi : 9 Aralık 2020- 4 Şubat 2021
Yazar : Yaongyi
Webtoon Değerlendirme : 9,69








                                                          Oyuncular ;

- Moon Ga-young / Lim Ju-kyung
- Cha Eun-woo / Lee Su-ho


                                                    -Hwang In-youp / Han Seo-jun
                                                     - Park Yoo-na / Kang Su-jin 



Konu:
Doğuştan dış görünüşüne önem vermeyen genç kız Ju-kyung "Çirkin" görünümünden dolayı arkadaşı yoktur ve okulda sürekli zorbalığa uğrar. Ailesi tarafından da sürekli ayrımcılığa maruz kalan 18 yaşındaki Ju-kyung aşağılık kompleksini yenmeye çalışır. Bunlar yaşanırken babası dolandırıcıya parasını kaptırır ve bu olay ile tüm hayatı değişir. Yeni hayatına yeni yüzü ile  devam eden Ju-kyung bazı gerçekler ve aşkla yüzleşir.   


Yorumum:
Kesinlikle çok muhteşem bir dizi olmuş. Biraz geç olsa da izlemem iyi ki yıllar sonra falan izlemedim yani yoksa içime otururdu. Webtoon yazısına da göz gezdirdim bir kaç bölüm okudum diziden sonra aslında . Aşırı iyi olmuş oyuncu kadrosu cuk olmuş yani . Okurken gözümde dizi canlandı resmen. Dizi izlemeden okusaydım eğer bence beklediğim kadro bu tarz bir şey  olurdu diye düşünüyorum. Biraz bölüm süreleri uzun geldi bana onu da demeden edemeyeceğim maalesef . Dizinin tek sorunu bölümlerin uzun olup izlerken biraz boğması denile bilir. Fakat ben buna rağmen 3 günde bitirdim diziyi. Bir de Seo-jun  ile Su-ho nun arkadaşlık olayları bana absürt geldi son bölümlerde. Çünkü Su-ho göre göre göz yumdu ben olsam döverdim konuşmazdım yanii o kadar da çirkefim ahhahaahh hiç affım olmazdı ama sonuçta bu dizi her şeyi makbul  görüyorum . İzlemeyen varsa hala hiç durmasın bunu okurken ayarlasın yerini  okuduktan sonra direk izlemeye geçsin. 

Ayrıca izleyenler için çok tatlı bulduğum bir repliği de koymadan geçmek istemedim. 네가 너무 좋아 어떡해 어떡해
Nega neomu joh-a eotteoghae eotteoghae ?     





8 Yorumlar

  1. Ben henüz izlemedim :) ama güzel anlatım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Webtoon u ingilizce olarak okumaya başlamıştım. Bayağı da ilerledim ama arada kaynadı resmen devamına bakayım ben. 😂

    YanıtlaSil
  3. Bakalım, aldım listeye... 😍

    YanıtlaSil
  4. Diziyi en son izlemek konusunda yalnız değilsin 😊

    YanıtlaSil
  5. Webtoon uyarlaması sanırım dizi. Ekledim :)

    YanıtlaSil
  6. Bir an önce izlemek istiyorum şu diziyi😍

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı yazmışsın, zevkle okudum. 3 günde bitirmende iyi olmuş uzunluğu bir çırpıda atmışsın. :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.