Mart ayı için planlamış olduğumuz Blog Canlandırma Projemizin  "kadın" konulu yayınımı yayınlayamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. Nisan ayına girmiş olmakla beraber ayı neredeyse yarılamış bulunuyoruz. Yayın için güzel bir kitap okumuştum fakat  yazmak için hiç vaktim olmadı. Diğer takip ettiğim arkadaşlar neler yazdı yayınladı onlara bile bakamadım açıkçası.

 Okuduğum kitabı farklı bir yayınımda sizlere sunmayı planlarken 2021 HEDEFLERİM yazımda olan planlarım da aklıma geldi. Sizlere birazda bu konu hakkında konuşmak için rapor olarak yayın yapmak istedim. Yazımı okuyanlar bilirler o sıralar işim yoktu ve hedeflerimin ilk sırasına iş bulmak demiştim. Yaklaşık 3-4 aydır çalışıyorum ve işlerim çok yoğun. Buraya yazı yazmaya vakit bulamamamın sebebi biraz işimden kaynaklı oluyor. Çok yoğun ve aktif çalışma hayatım var bildiğiniz gibi güzellik uzmanıyım ve güzellik salonunda çalışmak bir hayli yoğun oluyor. İşe alışma süresi, yoğunluğa alışma süresi, aktif olmaya alışmak biraz zaman aldı benim için ama ilk hedefimi gerçekleştirmek benim için çok güzel bir başlangıç oldu. Daha sonrasında kitap okumaya devam ediyorum ve hedefe şimdiden az kaldı çok rahat ulaşırım zaten ,kendimi geliştirmeye er geçen gün bir şeyler kattığımı düşünüyorum. İşimi çok seviyorum ve sevdiğim işi yapıyor olmak sürekli takip etmek ,bir şeyler keşfetmek, denemek bana çok şey katıyor bu hedefimi de yerine getirdiğimi düşünüyorum . Blog sayfamı ve blog ailemi büyütmek hedefim arasındaydı biraz artış oldu tabi ki ama daha güzel yerlere gelmek her zaman hedefim olacak sanırım. Kendi markamı yaratmak konusuna gelince ufak çaplı  bir adım attım ama işimden dolayı çok müsait olup devamını getiremedim. Biraz daha hayatımla ilgili işleri yoluna koyunca güzel bir yol izlemeyi hedef alıyorum. bence  inanmak başarmanın yarısıdır. Belki çok klişe gelebilir ama bu söze gerçekten inanıyorum hedef belirleyip sırf onlar için çabalamak daha rahat hedefe ulaşmaya yardımcı oluyor. Eğer planlama konusunda tereddüt eden varsa doğru zamanı beklemeniz yeterli olacaktır . Siz yeter ki hedefiniz için çabalayın. 

Çok profesyonel ya da çok çok iyi bir yerde değilim belki ama benim için hedeflediğim konuların neredeyse tamamı yapılmış durumda . Bazılarının hayata geçmesi için biraz zaman gerekiyor sadece. Çok sevdiğim bir yazar olan ALDOUS HUXLEY in güzel bir yazısı var. Benimde hayat mottomdur sizlere de belki katkım olur diye bırakıyorum .

  " Bundan 20 yıl sonra, yaptıkların için değil yapamadıkların için üzüleceksin. Dolayısıyla, halatları çöz. Limandan uzaklara yelken aç. Rüzgarı yakala, araştır, düşle, keşfet. Yapabileceğin kadar söz ver. Sonra, söz verdiğinden daha fazlasını yap. Oturarak başarıya ulaşan tek yaratık tavuktur. Dalın ucuna gitmekten korkma. Meyve oradadır. Günün sonunda kendini bir sokak köpeği kadar yorgun hissediyorsan, bu belki bütün gün hırladığın içindir. Başlamak için en uygun zamanı beklersen, hiç başlamayabilirsin. Şimdi başla! Şu anda bulunduğun yerden, elindekilerle başla. Gülümsediğinde güzelleşmeyen bir yüz hiç görmedim. Kimi zaman içindeki sessiz sese uzmanlardan daha fazla güven, Aerodinamik yasalara göre, tombul ve tüylü arının hiç uçmaması gerekiyordu. Herhalde bunu ona hiç kimse söylemedi ki, uçuyor. Zamanlarının büyük bir kısmını, para kazanmak ve saklamakla geçiren insanlar sonunda, en çok istediklerinin satın alınamayacak şeyler olduğunu anlarlar. Öteki insanlardan daha akıllı ol. Yalnız, bunu onlara söyleme! Mutlu olmanın en garantili yolu, başkasını mutlu etmektir.

Hayatta ya tozu dumana katarsın, ya da tozu dumanı yutarsın! İyi çalışan, sık gülen ve çok seven başarıyı elde eder. İnsanın tüm evrende kesin olarak düzetebileceği tek bir şey vardır… KENDİSİ!."

Artık elimden geldiğince aktif olmaya da çalışacağım. Umarım çok konuşup sizleri sıkmadım ama yazmak çok iyi geldi diyebilirim ,özleşmiştik... 

6 Yorumlar

  1. Umarım yıl bitmeden hedeflerini gerçekleştirirsin. :)

    YanıtlaSil
  2. Yazını okurken hiç sıkılmadım:) Çok güzel yazmışsın. Ayrıca yaptığın işe inanmak kesinlikle doğru, başarmanın da yarısı. Bir şeyler için çabalamak eninde sonunda seni güzel bir noktaya getiriyor:)) Umarım seni daha sık görebiliriz vakit ayırabildiğin ölçüde:))

    YanıtlaSil
  3. Yazını çok severek okudum, sıkılmadım:)) Aramıza dönmene çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  4. hayırlı başarılar sanaaa :)

    YanıtlaSil
  5. İş bulmanıza sevindim. Sevdiğiniz işi yapmanıza daha çok sevindim. Günümüzde bu durum artık bir lüks haline geldi. Umarım diğer hedeflerinizi de gerçekleştirirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Umarım kendi markanı da en kısa zamanda çıkarabilirsin😊

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.