Merhaba arkadaşlar, geçen günlerde Yoyoso'nun yüz temizleme jeli ni sizlere sunmuştum biliyorsunuz ki.Okumayanlar var ise yazıya tıklayarak ulaşabilirler. Yoyoso'yu baya övdüm biliyorsunuz ki diş fırçama kadar oradan kullanıyorum demiştim ki bu doğru. Maskeleri ok alıyorum dedim isteğimize göre hazırlaya biliyoruz dedim . Bu gün sizlere bu ürünleri de  sunmak istiyorum...💜
- Sıkılaştırılmış Yüz Maskeleri
Öncelikle bu sıkıştırılmış maskeleri sizlere sunmak istiyorum .Kağıt maske ve bir paketin içinde 25 adet bulunuyor . Gördüğünüz gibi yuvarlak kabın içinde paketlenmiş şekilde sunuluyor bunun sebebi ise içerisine sıvı şekilde ürün koyuyoruz ve maskemiz emerek açılıyor. Aslında çok pratik olmuş böyle paketleme aşırı güzel seyahate giderken de rahatlıkla taşıya bilirsiniz bu şekilde.  sanırım şu an 25tl gibi bir fiyatı var .
Bir diğer maskelerim ise bunlar .Buda plastik taşıma kabı var ve maske hazırlığı için küçük bir kap koymuşlar poşet poşet paketlemişler. aşırı tatlış buluyorum böyle ürünleri de. içerisinde 35 adet maske bulunuyor .Bu da taşıma konusunda aşırı kolay ve rahat . Kullanımları da öyle her iki sıkılaştırılmış maske de aşırı rahat ve çokta kullanışlı. tabi fiyatları da çok uygun içeriği de çok gördüğünüz gibi . hem doğal bir bakım yapmış oluyorsunuz hemde tasarruf etmiş oluyorsunuz.

- Tavşan Figürlü Tarak
Bu sevimli tarağı da görür görmez almıştım.Kakül kullanıyordum yaklaşık 2 ay önce aşırı yardımcı oldu bana şekil verme konusunda çok güzel bir tarak . Ayrıca normal saçımı tararken de hiç karıştırmadı. Tatlış olması hünerine yansımış çok yumuşak bir yapısı da var ayrıca plastik uçlu ama çok soft ve acıtmıyor.

- Nano Diş Fırçası

Veee öve öve bitiremediğim tel takarken bile kullandığım ayrıca yine tel takan sevgilime de alıp kullandırttığım bir numaralı diş fırçası. Aşırı yumuşak diş eti problemi olanlar için de gayet uygun bir fırça kesinlikle acıtma yapacağını düşünmüyorum. Tel kullananlar için de kesinlikle öneririm yumuşak yapısı olduğu için kolaylıkla tel aralarını temizlemede yardımcı oluyor. Zaten aşırı ince kılları var resimde de görüyorsunuzdur nano toothbrush diyor.Çok kullanışlı ve görünüşü de çok zarif renkli şeffaf su yeşili,pembe,ve mavi renkleri var bir pakette 3 adet bulunuyor.

-Tüy Dökücü Krem Ve Yatıştırıcı Kremi
Bu tüy dökücü krem genelde seyahat ederken yanıma alıyorum pratik ve minik . Kullanışlı olduğu için tercih ediyorum .Birisi tüy dökücü krem diğeri ise işlem sonrası sıkılaştırıcı ve onarıcı krem. Çok güzel aslında ama minik olduğu için seyahat zamanın da kullanım açısından daha iyi oluyor. Düzenli kullanımda çok çabuk biter. Ama etkileri muhteşem ve tavsiyemdir.

Dediğim gibi ben böyle bu tarz ürünleri kullanmayı çok severim ve genelde çok güzel etkileri olan ürünler.Makyaj malzemeleri de çok güzel aynı zamanda makyaj çantaları da . Mağazadan girince her şeyi alıp çıkasınız geliyor ,kuzenlerime ,arkadaşlarıma da alıştırdım, saç havlularını vs onlarda kullanıyorlar.😇 Bu zorlu dönemler bittikten sonra gidip bütün eksilerimi tamamlamayı düşünüyorum.💜Kullananlarınız varsa deneyimlerinizi duymak isterim yorumda buluşalım.💜

10 Yorumlar

  1. Those masks look so convenient and easy to take with you during travel. Love the compact size!

    YanıtlaSil
  2. Ne şirinler onlar öyle ❤️

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok hoş görünüyor, en çok maskeleri merak ettim 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bence doğal ürünler tercihinse kesinlikle kullanmalısın

      Sil
  4. Maskee hala severek kullaniyorum ben ve stok yapmisim :) bence bonesinide overek anlata bilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıra onda evett onlarda çok güzeller tek tek anlatayım aldıklarımı hepsini bir anlatsam blog dolar zaten haahah

      Sil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.