'ÜCRETSİZ TANITIM'                                                                                                                         

Merhaba arkadaşlaraarr. Nasılsınıız? Beni sorarsanız sıcakla boğuşuyorum. 😂🤭 Tatil vs. Bir planım olmadığı için hala evdeyim. Malum kurban bayramı yaklaşıyor ve bazı markalarda indirimler oluyor. Bende fırsattan istifade sevdiğim bir kaç ürünleri aldım ayrıca denemek istediğim ürünü de aldım. Benim saç konusunda biliyorsunuz dökülme, cansızlık sorunlarım vardı.Saçlarım kısa , cansız ve dökülüyordu. Bu konu hakkında yazı yazmıştım yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Gelelim ürünlerimizeee..

1> Bee Beauty Sıvı Saç Kremi (Kolajen)
İlk defa denemek için aldım ve gerçekten çok memnun kaldım bundan sonra hep alırmıyım kesinlikle evet. Hâtta diğer ürünlerinden bile alırım. Kokusu çok hoşuma gitti çok güzel, yapısı saçı yağlı bırakmıyor, yapış yapış olmuyor çok soft ve güzel bir ürün. Kolajen besleyici özelliği var, elektirijlenmeyi önlüyor parlak ve canlı bir görünüm kazandırıyor. Kesinlikle bu etkiyi görüyorsunuz. Ben çok memnun kaldım saçlarım cansız bir görünümdeydi yardımı çok oldu. Bazı kullanan arkadaşlarım var saçlarını yağlandırdığını belirtti ama bende böyle bir şey olmadı saçlarımda çok çabuk yalanır normalde. Fakat böyle bir etki görmedim şimdiye kadar. Saç yapısından veya çok fazla kullanımdan olduğunu düşünüyorum. Saçımı ortadan ikiye ayırıp 2 fıs bir tarafa 2 fıs diğer tarafa sıkıyorum fazla bir uygulama yapmıyorum. Saçlarım cansız ve ince telli kuru değiller çok çabuk yağlanırlar ama bunda böyle ek olarak bir yan etki bende olmadı. Beğendim puan verecek olursam 5/5 olurdu üzerinde yazdığı gibi taramada anında kolaylık da sağlıyor az kullanıyorum da hem çok uygun fiyatlı güzel bir ürün bana göre.

2> Pantene PRO-V Saç Bakım Kremi
Durulanmayan saç bakım kremi bence çok etkisi oldu. Ayrıca uzun süreli kullanımı oldu hemen bitmedi. Kardeşim her ay saçını boyuyor şimdiye kadar saçı hiç yıpranmış durmadı ve halada durmuyor.Benim saçlarım daha yıpranmış duruyor hiç işlem olmadığı halde , kardeşim önce alıp kullanmaya başlamıştı sonrasında bende kullandım. O pek sevmediğini söyledi ama bence kendi saçında da baya etkisini gördü ama farkında değil. 😆 Ben onda etkiyi gördüm kendim kullandığımda da çok hoşuma gitti güzel kokusu var ayrıca tekrar aldım.

3> Restorex Sarmaşık Özlü Şampuan
Bunu ilk defa kullanıyorum , bir çok blogger arkadaşımda gördüm yakın çevremde de kullanan oldu. Etkisini onlarda bende gördüm hoşuma gitti ama İnternet yorumları pek olumlu değildi tereddüt ediyordum şimdiye kadar ama olsun dedim aldım. 4 kere kullanma fırsatım oldu şimdiye kadar kokusu çok hoş saçıma kötü bir etkisi olmadı uzama etkisi var fakat 4 yıkamada ne gibi bir etki olur du bilemedim 😜 Şimdilik güzel saçımı canlı tutuyor hoşuma gitti kullandığım sürece canlı durduğunu diyebilirim. Büyük aldım acaba almasamıydım dedim ama iyiki almışım.

4> L'Oréal ELSEVE


- Dream Long
Şampuan ve saç kremini kullanıyordum şimdiye kadar. Kokusu, saçı yumuşatması gerçekten çok güzel. Kardeşim kullandığı için aldım tekrar olarak. Kendim Restorex e başladım çünkü pek dolgunluk vermiyor bu tür şampuanlar. Yani o tarz bir etki bunda görmedim ama parlaklık, kolay tarama, koku konusunda en sevdiğim şampuanlar arasında.

- Mücizevi Yağ
Kokusunu sevdiğim bir diğer şampuan ide bu açıkçası saçıma çok iyi geldiğini düşünüyorum. Besleme açısından kullandığım süre zarfında saçlarım çok bakımlı duruyor. Yedeğimde dursun memnun kalmazsam kurtarıcım olur diye aldım. 🤭 Ailecek farklı saç tiplerimiz var ve herkes kendine göre şampuan almak zorunda kalıyor maalesef. Saç kremi ile kullanınca çok kaliteli bir saç görünümü elde etmiştim. Ben çok severek kullandım parlak ve canlı saçım olmuştu.

Benim gibi ince telli ve cansız saçları olanlar kesinlikle saçlarınızı besleyecek ürünler kullanmalısınız. Bende saç dökülmesi de vardı şükür ki bunu önledim saçlarım yavaş yavaş canlanıyor. Saçlarım kısaydı çok canlı ve güzel uzattım. Saç uzatmak için Dax kullandım diğer yazımın linki yukarıda orada yazdım . Halada kullanıyorum şimdi ek olarak Restorex de ekledim uzun saç kullanmayı çok seviyorum omuz üzerinde olan saçlarım 5 ayda göğüs hizamda oldular. Zaten çok çabuk uzuyor idi saçlarım ama bu kısa kestirip boyadan çıkınca duraksamıştı bir anda küt olunca şaşırdı oda hahaahah. Şimdi gayet düzel uzuyorlar,dolgunluk konusunda biraz derdim var ama sanırım kullandığım ürünler iyi geliyor. Denedikçe buraya da yazacağım .
 Sizler neler kullanıyorsunuz ? Yorumlarda buluşalımmm..


9 Yorumlar

  1. Dream Long serisini merak ediyorum ben de, diğer ürünler hakkındaki yorumların da merak ettirdi. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dream long çok güzel kokusu, saç tarama kolaylığı ama bakım hakkında bir şey diyemiyorum 🤔

      Sil
  2. O zaman hepsini keyifle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. That liquid conditioner sounds really interesting! Thank you for sharing these.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika görünüyor.Loreal kullanmıyorum Restorex de saçıma iyi gelmedi ama umarım sende iyi sonuç verir😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 haftayı doldum kullanımda şu an gayet güzel ilerliyoruz bakalım her gün yıkıyorum saçlarımı

      Sil
  5. Elseve dream long serisine bayılıyorum..

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.