'ÜCRETSİZ TANITIM'                                                                                                                           
Merhaba değerli okuyucu arkadaşlarımm. Nasılsınız? Beni sorarsanız ben çok keyifli ve mutluyum.Bunun sebebi tabi ki de saçlarıımmm!!! Diğer yazılarımı okuyanlar bilirler ama yeni okuyanlar için kısacık bahsetmek istiyorum, ben saçlarım açıcı dan dolayı yıprandığı için belimde olan saçlarımı küt kestirmek zorunda kaldım.Saçlarım bir süre uzamadılar hatta döküldüler zaten ince telli saçlarım var hacmi falan hiç bir şey kalmamıştı. Yazıları aşağıya koyarım detayları okuyabilirsiniz. Gel gelelim en son yaptığım alışverişte Restorex aldığımı internette de  kötü yorumlarının çok olduğunu dile getirmiştim ama hiç korktuğum gibi olmadı aksine çok güzel çok olumlu sonuçlar aldım hatta indirim bitmeden diye ikincisini de aldım 😆stok yaptım kendime .

Şu anki kullandığım hala eskisi çünkü bir kilo olanını aldım baya bereketli 15 Temmuz da almışım şu an 12 Ağustos aldığım günden itibaren düzenli olarak haftada 4 kez kullandım .Bir ay olmuş hala da dolu ama etkisi çok güzel oldu ben böyle sonuç alacağımı hiç tahmin etmediğim için sizlere öncesi sonrası çekemedim ama bu yazıdan sonra çekeceğim kesinlikle. Nasıl farkına vardım saçlarım düz ama uçları hafif dalgalı bu yüzden sürekli düzleştirmem hatta özel günler dışında düzleştirmem saçımı .Biliyorsunuz saçlar düz olduğunda boyu daha net ortada oluyor bayramda düzleştirdiğim de gözle görülür bir fark olduğunu hem ben fark ettim hemde çevremdekilerden  görenler nasıl uzadı diye tepki verdiler. Keşke çekseydim çok pişmanım ama devamında çekeceğim gerçekten yapacağım yani.Ben çok memnun kaldım netteki bazı sayfalarda yorumları olumsuzdu ilk başta korktum ama yakınımda biri kullandı bizzat kendim sormuştum senin saçın uzadı sen ne kullandın diye.Ayrıca onun saçları kıvırcıktı ve uzadığı belli olmuyordu.Sonrasında hatta uzun bir süre sonrasında almaya karar verdim ilk aldığım " Kuru ve Yıpranmış Saçlar " için olanı kiremit rengi şeritli ve yazılı olanı idi. Halada bitmedi kullanıyorum kokusu da hoşuma gitti saçlarımdaki dökülme oranı azaldı aynı zamanda çok güzel uzattı bir ay gibi kısa bir sürede tahminimce 5cm kadar uzattı. Normalde saçım çok hızlı uzuyordu zaten ama kestirince bir anda oda yavaşlamıştı.

 Etkisini gördüğüm  kiremit renkli olanı diğeri mavi şimdide onu aldım. ama henüz diğeri bitmediği için hemen kullanamayacağım.Benim gibi cansız ve dökülen saçları olan güçlensin isteyenlerde saçlarım hemen uzasın diyenlerde kesinlikle kullana bilir .Sayfalardaki yorumlara fazla aldırış etmeyin ürün alırken herkeste aynı etki gözlenmiyor. Kesinlikle kendiniz deneyip kullanmanız gerekir. Sonuçta bana kötü gelen sizlere çok iyi etkiler bırakabilir yada tam tersi olabilir herkesin cildi farklıdır. Ben bu üründen aşırı memnun kaldım. Sizlerde korkmayın ve deneyin diyorum..

Her iki ürününde ana temeli saçları güçlendirmek , beslemek aynı zamanda sağlıklı uzamasını sağlamak.Kullanan deneyen varsa sizler ne gibi etkiler gördünüz yorumlarda buluşalımm..💜💜
Diğer yazılarım için üzerilerine tıklamanız yeterli..


7 Yorumlar

  1. Benim de saçlarım kullandığım ilaçlardan dolayı çok döküldü bakayım buna :)

    YanıtlaSil
  2. Ben kozmetiğe kendimce karşıyım :/ eğer anemi varsa saç dökülmesi hiç bitmiyor bence tedavisi yok :/ umarım fayda görürsün :)

    YanıtlaSil
  3. Ben 2 çeşidinde kullandım uygun fiyatlı sevdiğim şampuanlardan biri , marketten acelem varsa ve bir şampuan olacaksam elim hep bu ne gider 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana çok güzel bir şampuan 🌸

      Sil
  4. Ben de Restorex kullanıyorum ama içeriği en doğal olan şampuanlardan biri olduğu için tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.