Merhaba sevgili arkadaşlar, görüşmeyeli uzak kalalı çok zaman oldu. O kadar özledim ki buraları sizlere her şeyi anlatmayı ,beraber güzel etkinlikler yapmayı.. Çok şeyi özledim yani anlayacağınız. Keyifli güzel sohbetleri de demeden geçemem blog yayınlarını gezip her sayfada ayrı bir sohbet etmek herkesin herkese çok güzel şeyler sunması unutulmaz ve özlenecek bir şey gerçekten. Ben buralarda yokken neler oldu neler. 😅

 2021 de hedeflerim yayınımı gördüm ve ne kadar çok duygulandım. 2 yıl içerisinde baya çok güzel yerlere geldiğimi gördüm neleri yaptım acaba diye bakarken fazlasına ulaştığımın farkına vardım. İyi ki böyle bir şey yazmışım ve şimdi karşıma çıkmış. Gerçekten pes etmeden azimle çalıştığımın kanıtını bir kez daha görmüş ve göstermiş olduğumu düşünüyorum. Merak edenler için 2021 HEDEFLERİM yazıma üzerine tıklayarak buradan ulaşabilirsiniz . Bir çok şeyi gerçekleştirmekle kalmayıp üstüne birde evlendim. 😆 Ben baya 2 yılda çok şey yaptım gerçekten . Protez tırnak uzmanı olarak bir işe başladım ve 2 yıldır orada çalışıyorum, kendime ait bir markam var ve tırnak işlemleri nail art yapmaya bayılıyorum. Evet sadece kitap okuma sayım az onu da işler ve evlilik telaşı yüzünden çok fazla yapamadım. Üzgünüm 50 oldu ama 2 yıl için çok çok az bir sayı tabi ki. Yazdıklarımın hepsi gerçekleşmiş olup üstüne araya köşelere evlilik de sığdırdım evet.😅 Nasıl buralara geldim zaman nasıl geçmiş hiç anlamadım.  Anlatacağım çok şey ve önereceğim bir çok dizi var tabi ki fakat bu yazı ile başlayıp bloglarınızı da hafta sonuna kadar gezip neler kaybettim nelerden uzak kaldım onlara bakacağım. 


Sizlere kavuştuğum için mutlu ve yeni yayınlar yazacağım için çok heyecanlıyım destekleriniz için şimdiden teşekkür ederimm.💓

0 Yorumlar