Merhaba  arkadaşlarr , bu gün sizlere  muhteşem bir filmle geldimm .Benim gibi dram,korku,bilim kurgu filmlerini seven kişiler toplaşsınnn !!!
Ne kadar eski bir film olsada benim karşıma yeni çıktı kendileri😅 Çok şaşırdım sürekli film izleyen biriyim küçüklüğümden beri ama hiç görmemiştim. 😂 Ben çok severim yalnız olduğumda ,yolculuk yaparken ,gece yatmadan sürekli bir şeyler izleme ihtiyacı duyuyorum . Aynı istek okuma içinde geçerli boş kaldığımda zamanın boşuna geçtiğini düşünüyorum açıkcası.😅 Sürekli film izlerim ,kitap okurum,bir şeyler araştırır bakarım . Kitap zevklerimde genelde aksiyon,korku,gerilim,bilim kurgu okurum ama diğer bir tarafımda klasik kitaplar😍😍 kesinlikle aşığım diye bilirim . Evettt her neyse gelelim sonradan keşif ettiğim bu güzel filmee!!!!!


YAPIM YILI :2012

SÜRESİ:1 saat 29 dakika

IMDb : 7/10

GÖSTEİŞ TARİHİ : 13 NİSAN 2012

OYUNCULAR ( ana karakterler):
-DANE DEHAAN -- ANDREW
-MİCHAEL B.JORDAN -- STEVE
-ALEX RUSSELL--MATT

KONUSU : Babası tarafından sürekli şiddet gören sessiz sakin kendi halinde takılan ve annesi ölümcül hasta olan bir  genç yani Andrew ,kendine para biriktirip bir kamera alır ve yaşadığı herşeyi çekmeye başlar. Kuzeni  Matt ile beraber okula giderler fakat Matt daha popülerdir ve Steve diye bir arkadaşı vardır. Bir gün Matt Andrew i eğlenmesi için bir yere götürür ve orda zor balığa uğrar bir süre sonra Andrew bahçede otururken kuzeni Matt ve arkadaşı Steve bir yer bulduklarını ve ondan kameraya çekmesini isterler . Andrew ne kadar istemese de oraya gider ve o mağraya hep birlikte giderler .Mağra da ne olduğunu anlayamazlar ama kulakları çınlar ve burunlarından kan gelir hepsi birden dışarı çıkarlar . Hiç beklemedik bir şekilde beyinleri ve düşünceleri ile herşeyi hareket ettire bildiklerini fark ederler ve kendilerini geliştirmek için çabalayan gençler uçmayı bile başarırlar. Bu yetenekleri ile iyi şeyler yapmaya söz vermişlerdir ve Steve ile  Andrew bir sihirbazlık gösterisi yaparlar okulda . Sonrasında parti verirler ve Andrew in bir olaydan dolayı morali bozulur ve uçarak gök yüzüne çıkar.Steve bunu fark eder ve yanına gider onu ikna etmeye çalışırken Andrew daha da sinirlenir ve şimşek çaktırarak arkadaşını öldürür. Matt bu olaydan sonra ona çok kızmıştır ve üstüne gider. Andrew in babası da o sıra ona kızar ve Anderw babasına ilk defa saldırmıştır o gece annesi iyice rahatsızlanır ve ilaç almak için parası olmayan Andrew  soygun yapmaya başlar ve bir petrolün patlaması sonucu yaralanır hastaneye kaldırılır. Babası başına gelir ve annesinin öldüğünü hepsinin Andrew in suçu olduğunu söylemeye başlar ve bağırır. O sırada bir anda uyanan Andrew odayı ateşe verir ve gücüyle babasını atmaya çalışırken Matt onu haberde görür ve hemen olay yerine giderek Andrew in babasını kurtarır. Fakat Andrew bu konudan hoşnut olmaz, babasını öldürmk isterken Matt  kurtardığı için onada zarar vermeye çalışır .Herkes sinirle öldürmeye çalışır ve etrafa bir sürü zarar verir  . Matt in ısrarına rağmen durmak bilmez ve işler sarpa sarmıştır.Bir türlü durmak bilmeyen Andrew heryeri maf etmiştir ve Matt o daha kötü şeyler yapacakken onu öldürmek zorunda kalır..


Film hiç mutlu sonla bitmiyor fakat öyle zevkli ve güzeldi ki keşke kimse ölmeseydi ve uzun süreli bir film olsaydı. Ben çok çok beğendim kesinlikle sizlere de tavsiye ediyorummm 💗💗💗

11 Yorumlar

  1. Güzel filme benziyor bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz film izlemeyeli çok oldu, daha çok komedi, romantik filmlere bakıyorum. :) Yorum için teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıradaki filmde romantik bir film olsun ozaman 😍 Bende teşekkür ederim

      Sil
  3. Gerçekten güzel duruyor anlatım için teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  4. Harika anlatmışsınız, çok merak ettim. Bayılırım böyle aksiyonlu, fantastik dokuları olan filmlere. Sanırım bu akşam izlemek için özel zaman ayarlamaya çalışıcam. Çoook teşekkür ederim. Bu arada şimdiden Andrew'a çok pis sinir oldum 😅, film izleren sanırım ben de de aksiyon bol olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah bende çok sinir oldum başta acıdım annesine falanda sonra durmak bilmedi yaw

      Sil
  5. Bilim kurgu çok izlemesem de severim, bu filmi de listeme alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izle izle sevmiyorum diye bişey yok 🤣🤣 macera aksiyon dolu işte 😆😆❤️❤️❤️❤️

      Sil
  6. Gece izlemelik bir fiilmmm🥰

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.