Merhaba arkadaşlar, bugün çok güzel bir etkinlikle sizlerleyim. Uzun süredir aklımdaydı böyle bir şey başlatmak .Haziran ayına girmemizle beraber neden böyle keyifli sorular sorup  eğlenmiyoruz dedim. Ne kadar normalleşme aşamasında olsak da içinde bulunduğumuz durum bence baya tehlikeli.Sonuçta ölüm var sonunda.İnsanlarımız çok bilinçsizce hareket ediyorlar .Benim görüşüm bu yönde tabi. Bu yüzden bu sene yaz tatili,deniz,kum,güneş hayali kurmuyorum hahaha . Hala evdeyim ve dışarı mümkün olduğunca hiç çıkmıyorum. Madem evdeyiz  neden anılarımızı ,düşüncelerimizi,paylaşmayalım dedim . Umarım sizlerde keyif alırsınız yaparken .Ben çok eğlendimmm.💜
                                     
1-Sıcak mevsimler mi-soğuk mevsimler mi? Neden.
Sıcak mevsimleri tercih ediyorum ben genelde,kışa pek güzel bakmıyorum ama yağmuru çok severim :D Favori mevsimlerim sıcak mevsimlerdir. Ben kışın karalar bağlıyor gibi hissediyorum ,yazın her şey çok renkli ve canlı.


2- Tatilde ne yapmaktan hoşlanırsın?
Ben genelde tatilde ailemin yanında olmayı çok severim .Biz büyük bir aile olduğumuz için tatillerde herkes bir evde toplanır.Beraber çok keyifli oluyor. Vede sevdiğimle beraber kafa dinlemelik yerlere gidip sohbet etmek, açık hava,doğa ile iç içe yerler.. Bu sene de gitmek istiyorum inşallaaaaah olur.


3- Nereye gitmek istersin?
Genelde doğa ile beraber olmak isterim. Böyle sahil kenarı ola bilir veya dağın eteğinde güzel bir tatil köyü . Birde Galata ya gitmek istiyorum benim için anlamı çok farklıdır ..


4- Yazın yaşadığın en güzel anı nedir?
Sanırım geçen sene gecenin bir yarısı Ankara Kalesine çıkmak oldu . Biraz korkutucu ama manzarayı görünce bir hayli keyif verici idi.



5- Senin için yazın olmazsa olmazı nedir?
Soğuk kahveeee .Kendim yaparım vede efsane olur. Yaz gelince kesinlike böyle köpüklü ,buzlu ,sütlü soğuk kahve içmek favorimdir.Kışında genelde marketten alırım çok severim.Kahve deyinde akar sular duruyor bende ahahah .


6-Yaz rengin hangisi ?
Genelde kırmızı,beyaz,pembe ve lila kullanırım .


7-Yazın kullandığın favori kozmetik ürünlerin nedir?
Adidas deodorant ( Natural Vitalty) , Maybeline NewYork (Total temptation)  02  deep cocoa rimeli vee vazgeçilmezim olan theBalm Mary-Lou Manizer aydınlatıcısı.


8-Bu yaz ne yapmayı planlıyorsun?
Bu yaz bütün enerjim sömürülmüş bir şekilde evde olacağım sanırım . Takii eylül ayına kadar ,umarım eylül de içinde bulunduğumuz durum düzelir ve ikinci bir dalga yayılmaz. Şimdilik planım evde durmak sanırım eylülde belki kaçamak olabilir oda tam kesin değil .



Gelelim mimlediklerimeee ;
Diaryofmeri
Mor düşler kitaplığı
Bol ahenkli
Amigrumi cenneti
Bir pembe sever
Evin tek kızı mona

Sıra sizdeee 💜💜

21 Yorumlar

  1. Sanırım benim de yaz planım evde kalmak :) ben bahar ve sonbahar insanıyım baharda evde kaldım ama sonbahar güzel olur umarım :) sorular çok güzelmiş mim de öyle unutmazsam yapayım ama ben genelde unutuyorum 😂

    YanıtlaSil
  2. Ahhh o kalabalik aile bu sene yakalayamayacagiz bizimle idare et �� arada bana da kac gel gelmiyorsun ama..mimi de cevaplayacagim

    YanıtlaSil
  3. Harika bir mim ve cevaplar çok şeker😊Ben de en kısa zamanda yazacağım😊Teşekkürler😊

    YanıtlaSil
  4. Keyifli bir mimmiş 😍 davetin için teşekkürler canım, en kısa sürede yanıtlayacağım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimm sizlerin cevaplarını bekliyorum sabırsızlıkla

      Sil
  5. Ankara Kalesinin manzarası çok güzelmiş:)Eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sorulara bayıldımm, yapmak istiyorum. :D

    YanıtlaSil
  7. Soruların tam yazlık :) davetin için de teşekkür ederim en kısa zamanda yazacağım ❤️

    YanıtlaSil
  8. I love summer. It's my favorite season and I also enjoy rainy days.
    Happy new month. I just followed your lovely blog :)

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  9. Mim sorularına bayıldım. *-*
    Cevapların da çok güzeldi. ^-^
    Ben de yanıtladım mimini, beni de davet ettiğin için teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hemen bakıyorum . Katıldığın için teşekkür ederimm :)

      Sil
  10. Çok keyif aldım ellerine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :)
    Blogunu yeni keşfettim, takibe aldım ve "8 soruda yaz mimi" etkinliğine katıldım. Aşağıya linkini bırakıyorum.

    https://kelimezade.blogspot.com/2020/06/8-soruda-yaz-mimi.html

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.