'ÜCRETSİZ TANITIM'

Merhaba değerli okuyucum. Bu günkü yazımda sizlere izlediğim ve beğendiğim keşke dizisi olsaydı da böyle bitmeseydi dediğim bir film ile geldim. Bu aralar yoğundum ama asla keyfimden de ödün vermedim ahahah . Netflix  izleyicileri bence mutlaka izlemiştir eğer düzenli film veya dizi takip ediyorlarsa. Hemen geçelim filmimizeee..

Film adı : ENOLA HOLMES
İlk gösterim tarihi : 23 Eylül 2020
Yönetmen : Harry Bradbeer
Öykü : Nancy Springer
Süre : 2 saat 3 dakika

Oyuncular ;
Mille Bobby Brown- Enola Holmes
Henry Cavil- Sherlock Holmes / abi
Sam Claflin- Mycroft Holmes / abi
Helena Bonham Carter- Eudoria Holmes/ anne
 Louis Partridge - Lord Viscount Tewkesbury / sevdiği

Konusu;

16 yaşına bastığında annesini kaybeden Enola Holmes'ın annesini bulmak için londraya gitmesi ile başlayan bir hikayeyi anlatan filmdir. Bildiğimiz üzere Holmes ailesi pek meşurdur.😆 Sherlock Holmes ve Mycrotf Holmes'ın kız kardeşi Enola annesi Eudoria Holmes tarafından tam bir savaşçı gibi yetiştirilir. Annesi evi terk edince Enola abilerini çağırır. Mycroft büyük olduğu için Enolaya o sahip çıkmak ister ve onu edep okuluna göndermek ister. Fakat Enolamız bunu istemez ve evden kaçar. Annesini aramak için Londra'ya gider ve orada aşkını ayrıca kendi hayatını bulur. 

Bu film Dedektif Enola kitabının uyarlamasıdır. Bence güzel olmuş ama sonu keşke o şekilde olmasaydı hatta ve hatta uzatıp kısa dizi yapsalardı diye düşündüm. Gerçekten keyifle izlediğim bir film oldu. Kitabı okumadım henüz ama ilk filmi izlediğim için kitabı okurken sanırım hayal etmesi daha iyi olacak diye düşünüyorum. Normalde filmden veya diziden önce kitap  okumak tercihimdir ama bu sefer meraktan okumadan izledim. Karakterler çok güzel uyumlu olmuş bence keşke Sherlock Holmes dizisinde de aynı karakter olsaymış dedim yani onu da demeden geçemeyeceğim.  

Kısa ve öz spoiler vermeden anlattım bu sefer izlenecek listenizde yer alsın çok güzel içeriği var filmin. Kendimi tutamayıp anlatmaktan korktuğum için burada sonlandırıyorum yazmayı yoksa spoiler diye başlık gelecek ..😅😅

Ben keyifle izledim umarım sizlerde beğenirsiniz. İzleyeler varsa yorumlarınızı bekliyorumm..

12 Yorumlar

  1. Daha önce görmemiştim bu filmi. İzleneceklere ekleniyor tabiki. 😊

    YanıtlaSil
  2. İzlenecekler listesine eklensin o zaman şimdiden heyecanlandım

    YanıtlaSil
  3. Great post dear!
    xoxo
    beautyqueen000.blogspot.rs

    YanıtlaSil
  4. Listemde bu film hala başlayamadım🙈

    YanıtlaSil
  5. İlk defa sende gördüm yine. Netflix üyeliği olmayınca bir çok yapımdan haberim olmuyor tabii. :D

    YanıtlaSil
  6. Sherlock Holmes hayranı olarak bu filme bakmalıyım😊

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.