Bu etkinlik için kitap okumaya fırsatım olmadı açıkçası ama film olarak acayip kaliteli film izlediğimi düşünüyorum. Konu bana çok güzel hitap etti aylarca iş aradım, çabaladım, bir şeyler yapmaya çalıştım, sürekli kendimi geliştirmeye uğraştım. Ama hiç bir zaman pes etmek gelmedi içimden nedense hep her şeyin yolunda olacağına inandım. Bu ay konumuz "Umut - Başarı" idi ama ben nedense umut olmasını tercih ettim.  Dizi de izleyemedim yoğun çalıştığım için  ama film ile geldim karşınıza hemen tanıtmaya geçiyorum.

Şimdi Ya Da Asla - The Bucket List

Süre : 1 saat 37 dakika
Yayın Tarihi : 15 Aralık 2007
Yönetmen  : Rob REİNER
Konu:
Kanser teşhisi konulup hastaneye yatırılan Carter CHAMBERS ( Morgan Freeman) otomobil tamircisi ve üç çocuk babası orta halli yaşayıp giden uzun yıllar hayatını çalışmaya adamış bir kişidir. Siyahi olduğu için okul hayatını yarım bırakmak zorunda kalmış ve çok zeki insandır. Hastaneye yattığı odaya yeni bir hasta gelir ve bu hasta hastanenin sahibi olan Edward COLE  (Jack Nicholson) dur. Edward ise dört evlilik yapmış fakat mutlu olamamış ve maddi olarak her şeye sahip bir adamdır. Edward da kanser olmuştur ve 6 ay veya 1 yıl yaşam süresi kalmış olduğu söylenir. Oda arkadaşı Carter bir gün yapmak istediklerini yazarken Edward'ın dikkatini çeker ve beraber yapmak istediklerini listeleyip listede ki her şeyi beraber yaparlar. Listede gözlerinden yaş gelene kadar gülmek, paraşütle uçaktan atlamak, afrika da safari yapmak, Everest.in tepesinden dünyanın en güzel manzarasını seyretmek gibi bir çok şey vardır . Edward COLE iyileşir ama Carter hayatını kaybeder.  Edward Carter'ın kendine verdiği mektubu okur ve kızını görmeye karar verir ,mutluluğu bulur ve oda ölür. İkisinin külleri de Himalayalar'ın en tepesine konur ve listedeki her şeyi yapmış olurlar.

YORUMUM;
Ben kesinlikle çok etkilendim izlerken . Hayatları pahasına amaçlarına ulaşmak için çok çabaladılar. Umutlarını kaybetmediler yani sonunda ölüm dahi olsa istediklerini yaptılar. Bence herkes kendi için her şeyi yapmalı ne olursa olsun amaçları olmalı ve hedefleri için çabalamalı. Bizler iyi durumdayken bazı zorluklarda hemen pes etmeyi tercih ediyoruz. Hiç demiyoruz ki belki olur, ben yaparım, diye olumlu olamıyoruz . Belki tam pes ettiğimiz anda tam olacağı sıradır ama vazgeçiyoruzdur. Hayatta ölüm var ve umudumuzu kaybetmeden her dileğimiz için canla başla uğraşmamız gerekir. Filmi bu yüzden çok sevdim biz sonumuzu bilmeden yaşarken onlar bilerek her şeyi yapmak için çok çabaladılar. Güzel filmdi ..

B-C-P GRUP ÜYELERİMİZ

23 Yorumlar

  1. Konusu çok güzel. Hemen izlenecekler listesine ekliyorum. Bu etkinlik sebebiyle izlenecek bir sürü film birikti. :)

    YanıtlaSil
  2. Oh be nihayet BCP'de gördüğüm izlemiş olduğum ilk film :DD
    Fena film değildi. Yorumunuz kısmında yazdığınız sondan ikinci cümleye de ayrıca o kadar katılıyorum ki... Güzel ifade etmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Emeğine sağlık, ben de bu filmi seçmiştim baştan ama sonradan vazgeçtim. Etkinlik kapsamında olmasa da izlemem gereken bir filmmiş anladığım bu.

    YanıtlaSil
  4. Baya güzeldir bu film emeğine sağlık ❤️

    YanıtlaSil
  5. Sonsuza kadar yaşayacakmışız gibi her şeyi erteliyoruz, kötü bir şey :(

    YanıtlaSil
  6. Bu filmi yıllar önce izlemiştim. O zamanlar hayata bakış açım çok farklı olduğundan belki de çok etkilenmedim, şimdi tekrar görünce yeniden izleyip güncel fikirlerle tekrar değerlendirmek istiyorum.


    YanıtlaSil
  7. Ben de izlemiştim bu filmi yıllar önce, bir kaç detayını sevmesem de samimi ve güzel bir filmdi :)

    YanıtlaSil
  8. Maalesef ki ertelemek ya da pes etmek daha kolay geliyor 🤷‍♀️

    YanıtlaSil
  9. oyyyyy eveeet güzel bir konu ve iki iyi oyuncuuuuu :)

    YanıtlaSil
  10. Aradığım türden bir film. Hemen izleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  11. İzlenmesi gereken filmlerden biri gibi gözüküyor. listeye eklemeli

    YanıtlaSil
  12. Çok fazla film seyreden ve seven biri olarak söylemeliyim ki, mükemmel filmlerden biri. Birkaç sene önce izlemiştim ve çok sevmiştim, hastalık kısmı beni biraz etkilese de unutulmaz filmler arasında:)

    YanıtlaSil
  13. Ne kadar güzel bir film😍

    YanıtlaSil
  14. Ağır bir dram sanki, umut olsa da herhalde izlemem gibi ama olurda denk gelirsem bakarım. Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
  15. Etkinlik linkimi bir de buraya bırakayım https://bez-cadilari.blogspot.com/2021/01/yitik-zaman-geri-donen-cocuk.html

    YanıtlaSil
  16. konusunu okurken bile gözlerim dolar gibi oldu izlersem kesin ağlarım sanırım daha sonra izlerim belki, freeman da sevdiğim oyunculardan zaten :)

    YanıtlaSil
  17. Bi kaç yerde daha gördüm ama konusu hakkında bilgim yoktu çok hoşuma gitti mutlaka izleyeceğimm🌸

    YanıtlaSil
  18. Konusu çok güzel ve etkileyici bir filmdi. Çok uzun zaman oldu izleyeli ama hatırlamak güzel oldu bu yorumla :)

    YanıtlaSil
  19. Uzun zaman önce çok severek izlediğim bir filmdi benimde. Söylediğiniz gibi ayın temasına da uygun şahane bir film. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Sevdiğim sanatçılar. İzlemek isterim 🙂

    YanıtlaSil
  21. Yıllar önce izlemiş çok etkilenmiştim. Tekrar izleyesim geldi :)

    YanıtlaSil
  22. Konusu çok güzel, Morgan Freeman filmlerini severek izlerim bunu da beğeneceğime eminim, yorum için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  23. Morgan Freeman başrol de varsa kesinlikle izlemem gereken bir yapım . Bu adamın filmleri harika oluyor :)

    YanıtlaSil

!!!HAYDİ YORUMA !!!
!Lütfen hiç bir site linki paylaşmayınız.

!Lüften aşşağılayıcı sözcükler ve argo kelimeler kullanmayınız.

!Tartışmaya sebep olacak konu için lütfen yorum yapmayınız.

!Yorum yapan kimselerin görüş ve düşüncelerine saygı duyunuz.